וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העסקה למכירת הכשרה ביטוח נדחתה לנובמבר

ליאור רבינוביץ

8.10.2006 / 18:09

הסיבה: מחלוקת על כיסוי החור בעתודות לביטוח חיים. לפני כשבועיים אותתו מקורבי אלעזרא כי הוא אינו ממהר לסגור העסקה

מכירת הכשרה ביטוח של עופר נמרודי לאלי אלעזרא נדחתה לחודש נובמבר. העסקה נקלעה לקשיים לאחרונה בעקבות מחלוקת על כיסוי החור בכיס העתודות לביטוח חיים שהכשרה ביטוח צריכה להעמיד על פי דרישת משרד האוצר. חברת הכשרה ביטוח מחויבת להעמיד עתודות פיננסיות מספקות מול פוליסות ביטוח החיים שבידיה, אולם כרגע ישנו פער של כ-15 מיליון שקל בעתודות, מול סך הפוליסות שבידיה.

בספטמבר מסרה החברה לביטוח לבורסה כי "הפרשה לטובת עתודות תקטין את הרווח הנקי ב-9 מיליון שקל לרבעון השלישי". הדחייה הנוכחית ל-15 בנובמבר, בביצוע המכירה של הכשרה ביטוח לאלי אלעזרא - בעל השליטה באלבר - היתה צפויה אך בכל זאת מעוררת את השאלה אם העסקה אכן תושלם, או שנמרודי ייאלץ לכתת רגליים ולחפש קונה אחר.

בענף הביטוח אומרים כי לחברת הכשרה לביטוח בעיות מובנות בתיק ביטוח החיים שלה - היא ניסתה בחודשים האחרונים למכור אותו לחברות הביטוח הגדולות בענף - כלל ומגדל - שויתרו על הרכישה אחרי בדיקות הנאותות (דיליג'נס) שערכו.

בתחילת חודש פברואר 2006, סיכמה הכשרת הישוב על מכירת אחזקותיה (84%) בחברת הביטוח לאיש העסקים אלי אלעזרא, לפי שווי של 255 מיליון שקל, בפרמיה של כ-36%, על מחיר השוק, שהיה אז, ובפרמיה של כ-50% היום, אחרי שהמשיכה לרדת גם לאחר הרכישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully