וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה סיימה בתיקו 1:1 בצרפת

7.10.2006 / 23:00

הנבחרת הובילה החל מהדקה ה-50, משער של בן סהר, וספגה שער שיוויון בדקה ה-72. הגומלין ביום רביעי הקרוב בהרצליה

אם היו מציעים לאנשי נבחרת ישראל הצעירה תיקו 1:1 בחוץ מול מקבילתה הצרפתית, הם היו לוקחים אותו בשתי ידיים.

דווקא היום ב-10 שחקנים, מול שחקנים נהדרים של הטריקולור, ישראל השיגה את התוצאה הזו, וזכתה במקדמה גדולה לקראת הגומלין בעוד 4 ימים. אלא שישראל יכולה לטוס הביתה עם תחושה קלה של החמצה אחרי שהוליכה, שמרה על ריכוז במשך כמעט כל 90 הדקות, וידעה לעמוד בצורה כמעט מושלמת על המגרש. הרבה כמעטים.

ישראל עמדה נכון על המגרש, שיחקה כדורגל מאוד אגרסיבי ומנעה מהצרפתים להגיע למצבים ממשיים. בדקה ה-36 ביצע נאור פסר עבירה לא מחויבת על יוהאן גופרן הפעלתן, ספג צהוב שני והורחק. מכאן ניסו הצרפתים לנצל את יתרונם המספרי אבל כשלו. גיא לוי לא נבהל, הכניס את אלירן דנין וויתר בלית ברירה על ליאור רפאלוב ההתקפי.

ישראל ירדה לחצי שלה, אבל התגוננה היטב והבליטה את שי מיימון ודקל קינן במרכז ההגנה. בצד השני של המגרש קיבלנו את בן סהר, חלוץ קבוצת הנוער של צ'לסי. מהלך מבריק של שחקן הפועל ת"א לשעבר, שחטף כדור וכבש אחרי חילופי מסירות עם עומר פרץ, הספיק לישראלים כדי לעלות ל-0:1 מפתיע בדקה ה-50.

הצרפתים תקפו בחמת זעם והשיגו שוויון בדקה ה-72. הבלם רולאן זובר מאס בנסיונות חבריו החלוצים, לקח כדור והפציץ מכ-22 מטרים את החיבור של אלמדון. שער דומה נגד מאוד לזה שכבש נגד ישראל במפגש של נבחרות הנוער לפני מספר שנים.

הישג גדול לנבחרת ישראל הצעירה, אבל זו רק חצי הדרך. את המשימה ואת הבלתי יאומן צריכים להשלים חניכיו של גיא לוי ביום רביעי הקרוב בהרצליה, מול יציעים מלאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully