וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשטי או פוגש את דוני מק

7.10.2006 / 15:04

הרבה אחווה לא תהיה בעיר האחווה, אליה יגיע טרל אואנס למפגש עם האיגלס ומקנאב. הג'איינטס מול וושינגטון, בולטימור בדנבר

אצה רצה לה היד, מעבירה ערוצים בשלט. METV - יוק. FOX - כנים. ESPN - לא. TVU - לא יודע, הדבר הזה תמיד תוקע לי את המחשב. טרל אואנס מגיע לפילדלפיה ואנחנו נראה במקום זה את יצירת המופת בין הג'טס לג'אגוארס. האם שומעים אותנו שם ב-METV? אף פעם לא מאוחר, יו נואו. לפחות עד מחר.

אז מה כן ישדרו לנו השבוע בטלוויזיה?

METV:

19:00: פטריוטס - דולפינס

22:00: ג'קסונוויל - ניו יורק ג'טס


FOX:

19:00: ניו יורק ג'איינטס - וושינגטון

ESPN:

ראשון בלילה (2:15): סן דייגו - פיטסבורג

שני בלילה (2:30): דנבר - בולטימור

הימורי השבוע שעבר: 8 מ-13

ההזדמנות האחרון של קופלין (שעה ראשית: 19:00)

ניו יורק ג'איינטס - וושינגטון

ללא ספק המשחק, בה"א הידיעה, של המשחקים המוקדמים. בשנה שעברה הגיעו הרדסקינס למדולנדס ויצאו משם עם תבוסה מחפירה 36:0. זה היה אחד המשחקים שסימנו את המפנה בעונה של הג'איינטס וגרמו לקבוצה להאמין בעצמה עד לפלייאוף. השנה טום קופלין מגיע במאזן 2:1 (שיכול בקלות היה להיות 3:0, מר אנדי ריד), ועוד הפסד יסלול את הדרך החוצה מהפלייאוף. וושינגטון ניצחה בשבוע שעבר עם הרבה מזל וסנטנה מוס אחד את הג'אגוארס. אחרי פתיחה של 2:0, אם היא תצא מניו ג'רזי עם ניצחון - הישמרו מהקבוצה הזו. קורנליוס גריפין בסימן שאלה ושון ספרינגס, מגן הפינה, לא ישחק בוושינגטון. הליינבקר קרלוס אמונס ייעדר בניו יורק.

התחזית: על הפתיחה המשחק הזה? נלך על הרדסקינס, סתם כי כרגע קשה לתת קרדיט לג'איינטס


אינדיאנפוליס - טנסי

בואו נלך על הפתעה ונפסוק שהטייטאנס יפסידו בהפרש של פחות משלושה טאצ'דאונים. הקולטס מארחים את טנסי? פייטון מאנינג נגד וינס יאנג? 0:4 מול 4:0? אין טעם לנתח מקצועית את הסיפור הזה, אבל אם אינדי לא ייצאו משם עם ניצחון, כמה אנשים צריכים להחזיר ציוד ומהר.

התחזית: נו, באמת


ניו אורלינס - טמפה ביי

הבשורה המשמחת בטמפה ביי היא שחרורו (במזל טוב) של כריס סימס מבית החולים, לאחר שעבר ניתוח לכריתת הטחול. וזה בערך הדבר הטוב היחיד שקורה כרגע בסביבת ריימונד ג'יימס, כי קבוצה אין שם וקשה להאמין שברוס גארדקובסקי יכול לעשות משהו מול הסיינטס. בניו אורלינס מצאו איש מטרה חדש - מארקז קולסטון, שתופס כדורים בעקביות באנדזון. הסיינטס גילו הרבה אופי בהפסד לקרוליינה, אבל אם לא ינצחו את הבאקנירס בבית, הם יתחילו ללכת בדרך אותה הם מכירים - זו שמובילה אל מחוץ לפלייאוף.

התחזית: ניצחון לסיינטס


גרין ביי - סט. לואיס

תראו, האמת שיש פה סיפור מעניין, כי הראמס, כמה שהם קבוצה לא מרשימה בלשון המעטה, יכולים להיות 1:4 אחרי המשחק הזה, ככה בלי שאף אחד מרגיש. אלברט פוחולס לא יעלה בסט. לואיס, אבל מי שכן יקחו את המושכות הם הצמד מארק בולג'ר וטורי הולט המצויין. אין שום ספק שבגרין ביי יש הרבה גרונות שסופרים לאחור את סיומה של העונה ואת העזיבה של מספר 4, שכרגיל ביזה את עצמו במאנדיי נייט בפילדלפיה.

התחזית: הפעם מספר 4 לא יתבזה, אבל יש הרגשה שזה יילך לכאן או לכאן על חודו של טאצ'דאון או פחות. ראמס, בקושי

הו לא, בפא-לו!

שיקגו - בפאלו

חידון אמריקאי: אני ג'יי פי לוסמן, ואני מגיע לשיקגו למשחק מול הברס. אני: א. הולך למגדל סירס ומבצע קפיצה מהירה. ב. דורש כומר וסעודה אחרונה. ג. שוחה לקנדה ונעלם לפני המשחק. ד. אוי, קואץ', כואב לי הראש, אני קווסצ'נבול, אני קווסצ'נבול.

לא פשוטים הם חיי קוורטרבק שמגיע לסולג'רס פילד, ואת זה למד על בשרו מאט האסלבק בשבוע שעבר. הברס עומדים על מאזן 0:4, ומולם תגיע קבוצה שמסוגלת אולי להחזיק את עצמה במשחק, אבל זה יהיה מאוד מאוד קשה. הבילס עם מאזן 2:2, ולא סביר שהוא יהפוך לחיובי.

התחזית: ניצחון לשיקגו


קרוליינה - קליבלנד

הפנת'רס אוהבים לעשות את זה קשה. כקבוצה שמסורתית טובה יותר בחלק השני של העונה, הם פתחו ב-2:0 ונחלצו ממנו עם שני נצחונות קשים על טמפה ביי וניו אורלינס. מול צ'רלי פריי והחבר'ה בלבן-חום זה אמור להיות קל יותר. קליבלנד ניצחה בשבוע שעבר את אוקלנד, אבל היי - זו רק אוקלנד. רשימת פציעות ארוכה אצל הבראונס, כשהתופס ג'ו ג'ורבישוס עלול להיעדר ויחד איתו הליינבקר ווילי מקגינסט והטייט אנד קלן ווינסלו. דן מורגן ימשיך להיעדר בקרוליינה.

התחזית: הפנת'רס צריכים לנצח את זה - והם ינצחו


מינסוטה - דטרויט

בבייסבול זה היה קרב איתנים השנה, אבל בפוטבול זה משחק מול אחת שעדיין מחפשת זהות, לאחרת שמצאה אותה - בפח הזבל הקרוב למקום מגוריכם. הוייקינגס על מאזן 2:2 אחרי פתיחה טובה והמשך מגומגם, ומחפשים עדיין את הדרך למעלה. הליונס מחפשים את הדרך לדראפט.

התחזית: אין לנו כל כך איפה לשים את הפתעת המחזור, אז נשים אותה פה. ניצחון לדטרויט


ניו אינגלנד - מיאמי

בדיוק כשחשבתם שלבליצ'יק ולטום בריידי נגמר הגז, הם מצאו שוב דרך לעשות לכולם אצבע משולשת אחת גדולה. הפאטס חזרו מסינסינטי עם ניצחון עצום, כשבריידי מרגיש נוח ביותר בכיס ומשחק הריצה מתעצב שם, סופסוף. ומיאמי? הקבוצה חזרה מהפסד מבזה ביוסטון והפסד בפוקסבורו יביא אותה לשפל של 4:1. התופס צ'אד ג'קסון והסייפטי יוג'ין ווילסון בסימן שאלה בניו אינגלנד.

התחזית: אם הפטריוטס ינצחו את זה, יש סיכוי טוב שכבר בשבוע 10 הם יהיו בפלייאוף בהתחשב בבית הזה. ניצחון לניו אינגלנד

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

Are you ready to rumblllllllllle?! (שעה ראשית: 22:05-22:15)

פילדלפיה - דאלאס

אוי, איזה משחק זה הולך להיות. רק תחשבו איזה פתחון פה יהיה כאן אם הקאובויס ינצחו את זה. טרל אואנס יזכה לכיסוי כפול ואפילו משולש, כשליטו שפרד הפצוע יחזור לסייע לקו האחורי של פילי. גם הרץ בראיין ווסטברוק, שלא שיחק מול קבוצת ה-CFL של גרין ביי, עתיד לפתוח בהרכב. התוצאות של האיגלס לא טובות, בלשון המעטה, מול קבוצות הבית שלהם בשנתיים האחרונות (7:0 מציין הקורא מקנאב).

מי שינסה להפוך את זה ל-8:0 הם דרו בלדסו והקאובויס. עם הכיסוי שיקבל אואנס, איש המפתח בהתקפת דאלאס יהיה התופס טרי גלן, שתפס בשבוע שעבר בנאשוויל לטאצ'דאון. דבר אחד בטוח: יהיה מעניין. דבר שני בטוח: אתם את המשחק הזה תראו רק בהיילייטס.

התחזית: אואנס מחפש נקמה, ולא ימצא אותה. ניצחון לאיגלס


ג'קסונוויל - ג'טס

שתי קבוצות שהפסידו בשניות האחרונות בשבוע שעבר ייפגשו בצפון פלורידה. אבל אם הג'טס שיכנעו והרשימו בגדול בקרב שנתנו לקולטס, הג'אגוארס לא מפסיקים לתת את התחושה שהם פוטנציאל לא ממומש, שיש סיכוי שאף פעם לא יתממש. המשחק הזה הוא הסיכוי שלהם להצהרת כוונות. הם חייבים לנצח אותו, אבל אריק מאנג'יני הוכיח שהקבוצה שלו בנויה מחבר'ה שהם לא פראיירים.

התחזית: יהיה צמוד, אבל יהיה ג'קסונוויל.


אריזונה - קנזס סיטי

אחד משני המשחקים המרכזיים של המחזור (המשחק המרכזי - תכף). הקרדינלס יעלו עם מאט ליינארט, לראשונה בקריירה כפותח, בהרכב, מול קנזס סיטי, שפרקה זעמה על סן פרנסיסקו בשבוע שעבר. מעניין מה תעשה האווירה לליינארט, שנזרק למים מעט מוקדם מדי עקב כשלונותיו החוזרים של קורט וורנר. הליינבקר ג'יימס דארלינג ייעדר באריזונה, ארבעה שחקנים מחוץ לסגל הצ'יפס. דיימון היוארד צפוי להמשיך לפתוח במקום טרנט גרין.

התחזית: מה אתם יודעים? נלך על אריזונה


סן פרנסיסקו - אוקלנד

בוודאי תהיתם אם זה המשחק של המחזור. צדקתם חלקית. זה לא המשחק של המחזור - זה משחק העונה. במשך שבוע שלם עוצרות כל אושיות ה-NFL את נשימתן למפגש הזה, שמסקרן כל אדם, מסקרמנטו ועד קיוטו, מירושלים עד רבת עמון. אין ספק, מדובר פה בהתמודדות לנצור ולשמור. ESPN קלאסיק כבר מכינים את הקלטות. אסור לעזוב את המסך לרגע.

התחזית: מה זה משנה? תתענגו על הקרב הנפלא הזה. טוב, ניינרס

זה הסוף, בולטימור?

סן דייגו - פיטסבורג (בין ראשון לשני, 2:15)

בשבוע שעבר הצליח מרטי שוטנהיימר, כרגיל, לחרב לעצמו את סיכויי הניצחון, למרות שהצ'ארג'רס שלטו במשחק בבולטימור לכל אורכו. השבוע מרטי פוגש בקבוצה אלופה, שבאה לקליפורניה עם הגב לקיר. בן רות'לסברגר והסטילרס מגיעים אחרי שבוע חופש, ומקווים שהראש שלהם יסתדר, תרתי משמע. פיטסבורג תתעסק בלעצור את לדניאן טומלינסון, אותו החזיקה בולטימור על 98 יארד ריצה בלבד. מהצד השני צפויה לווילי פארקר בעיה קשה מול הגנת ריצה מדהימה, אבל הליינבקר האדיר שון מרימן בסימן שאלה, מה שעלול להקשות על סן דייגו.

התחזית: קשה מאוד. בכל זאת סן דייגו


דנבר - בולטימור (מאנדיי נייט, 2:30)

הברונקוס חוזרים גם הם משבוע חופש, אחרי ששיחררו הצהרה בפוקסבורו. באופן מסורתי דנבר היא לייט בלומר, קבוצה שנכנסת לעונה בהדרגה ומגיעה לשיא בשבועות האחרונים של העונה הסדירה. מול הברונקוס, שיחסרו את הקיצוני הגנתי קורטני בראון, תתייצב קבוצה נחושה עם מעט כישרון התקפי אבל הרבה לב, בעיקר של מספר 9 בעמדת הקוורטרבק. סטיב מקנייר שוב ניצח לרייבנס את המשחק, שלאורכו לא היה טוב במיוחד.

התחזית: בולטימור בלי הפסד עד יום שלישי. רק עד יום שלישי. דנבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully