וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקלנד שברה את הנאחס

7.10.2006 / 5:16

לראשונה אחרי 16 שנים, האייז עברו שלב בפלייאוף, כשהשיגו ניצחון 3:8 וסוויפ על מינסוטה. קני רוג'רס ודטרויט הרגו את היאנקיז

מזל טוב לאוקלנד אתלטיקס. אחרי 16 שנים, 6 סדרות פלייאוף ותשעה משחקים בהם יכלו להדיח את היריבה ובכל זאת לא הצליחו לנצח, האייז רשמו הלילה (בין שישי לשבת) ניצחון 3:8 במשחק ו-0:3 בסדרה מול מינסוטה טווינס. הם יחכו למנצחת בסדרה בין היאנקיז לדטרויט, שבה נתן קני רוג'רס הצגה ענקית על הגבעה, הטייגרס ניצחו 0:6 ומובילים 1:2 בסדרה.

אוקלנד - מינסוטה 3:8 (0:3 לאוקלנד, שעלתה ל-ALCS)

מנצח: דני הארן; מפסיד: בראד ראדקה

אז במזל טוב הם עשו את זה, והגיע להם, לאייז. סדרה מעולה של אוקלנד, שהסתיימה, בניגוד לסדרות הפלייאוף שלהם ב-16 השנים האחרונות, בלי מפח נפש. אוקלנד הציגה בייסבול טוב משני צידי הכפפה. על הגבעה, ההגשה שלה הייתה מעולה. בארי זיטו היה דומיננטי במשחק הראשון, אסטבן לואייזה השאיר לבולפן את העבודה בשני ודני הארן לא זרח, אבל עדיין נתן הלילה הופעת איכות של שישה אינינגים. בהתקפה אוקלנד לא הייתה חדה מדי במהלך הסדרה, אבל עשתה את הדברים הנכונים וניצלה טעויות הגנתיות והתקפיות של הטווינס.

למינסוטה הייתה סדרה מחרידה. היו הרבה סיבות לחשוב שהקבוצה שסיימה ראשונה ב-AL מרכז החזק היא האיכותית ביותר בו. אבל הטווינס לא באו לסדרה, עשו שגיאות איומות, לא קידמו שחקנים על הבסיסים ופשוט לא הגיע להם לנצח. בראד ראדקה הגיש את משחקו האחרון בקריירה, וזה לא היה אחד שירצה לזכור - ארבעה אינינגים בלבד, ארבע ריצות, שמהן שלוש לחובתו והופעה לא מזהירה.

אוקלנד פתחה את המשחק באגרסיביות. אריק שאבז, אחד שהיה נחנק לא מעט בפלייאוף, רשם הומר באינינג השני, ומרקו סקוטארו הכניס בדאבל את ג'יי פייטון הביתה - 0:2. אינינג אחר כך חבט מילטון בראדלי להומר בן שתי ריצות, זה כבר היה 0:4 ובמרכז קליפורניה התחילו להכין את השמפניות.

טוריי האנטר צימק בהומר ל-4:1 באינינג הרביעי, ושני אינינגים אחר כך עמד, או יותר נכון צלל, למרכז הסערה. האנטר חבט לדאבל שהעלה לבסיס השלישי את ג'סטין מורנו. אחריו חבט רונדל וייט לסינגל ארוך. מורנו נכנס וצימק ל-4:2, האנטר רץ אחריו לצלחת. ג'ייסון קנדל תפס הרבה לפני שהגיע לשם, אבל ספק אם הצליח לגעת בו כדי לזכות בפסילה. השופט פסק לטובת קנדל, למרות שנדמה כי האנטר הצליח להתחמק. בכל אופן - זה היה עוד מהלך שמייצג את כל הסדרה של הטווינס.

ואם אתם רוצים עוד משהו שמייצג, הרי שהאינינג השביעי הגיע ואיתו נזרקו הסיכויים של הטווינס לפח. עם שני פסולים ואף שחקן על הבסיסים החליט רון גארדנהייר, מאמן מינסוטה, להוליך במכוון את פרנק תומאס. שאבז הולך גם הוא, וג'סי קריין עלה להגיש במקום דניס רייס. מורנו ביצע שגיאה ופייטון עלה לבסיס. כשהבסיסים מלאים הוליך קריין את ניק סווישר לתוך הבסיסים המלאים - 2:5, ואז הגיע המהלך של המשחק: דאבל של סקוטארו (משחק ענק עם ארבע הכנסות רצים הביתה) ניקה את הבסיסים, אוקלנד עלתה ל-2:8 והומר של מורנו נרשם לפרוטוקול בלבד. האייז ממתינים ליאנקיז או לדטרויט - ואחרי ששברו מחסום פסיכולוגי עמוק, תסמכו עליהם שהם מאוד מסוכנים.

דטרויט - ניו יורק יאנקיז 0:6 (1:2 לדטרויט בסדרה)

מנצח: קני רוג'רס; מפסיד: רנדי ג'ונסון

קני רוג'רס עמד שם על הגבעה. המגיש בן ה-41 התעמת עם רנדי ג'ונסון בן ה-43, כשיש לו היסטוריה עשירה של כשלונות בפלייאוף, ו-ERA של 6.45 מול היאנקיז עם שבעה הפסדים רצופים, ככה שהיה חשש גדול בדטרויט סביב ההופעה שלו במשחק הזה.

ורוג'רס השתיק את המבקרים בהופעה דומיננטית מול ליינאפ מפחיד וחד כמו זה של המפציצים מהברונקס. הוא עירבב וטרף את הקלפים פעם אחר פעם, שינה הגשות, ירה צ'יינג' אפים מטורפים לצד כדורים מסובבים קטלניים, ופשוט היה בלתי פגיע. 7.2 אינינגים, 113 הגשות, חמש חבטות, שתי הולכות ושמונה סטרייקאאוטים - זו הייתה מנת חלקו ביום הגדול הזה. אחריו נכנסו ג'ואל זומאיה וטוד ג'ונס, אותו הצמד שסגר את המשחק בברונקס, חיסלו את ארבעת היאנקים הנותרים והצמידו את החרב לצוואר של טורה ושחקניו.

בצד השני עמד רנדי ג'ונסון, שתחילה נראה היה שיחמיץ את הפלייאוף. ג'ונסון סובל מפריצת דיסק בגב, אבל עלה לשחק לאחר טיפולים. האינינג הראשון שלו עבר בשלום, השני לא, גם בגלל טעות שופט, ואחר כך השאיר אותו טורה שליש אינינג יותר מדי במשחק, והיאנקיז איבדו אפשרות לקאמבק. ג'ונסון הגיש 5.2 אינינגים ורשם חמש ריצות חובה ואת ההפסד.

דטרויט ממש מרשימה. ההגשה עובדת כמו שצריך, ובהתקפה ממשיך קרטיס גרנדרסון לייצר ריצות. גרנדרסון חבט להומר ורשם שני ריביז ושתי ריצות במשחק. מרשים.

באינינג השני עלתה דטרויט ליתרון 0:1 מסינגל של שון קייסי. אלא שאז עשה שופט הבסיס השלישי טעות חמורה, כשפסק שאלכס רודריגז לא פסל את איבאן רודריגז, שדהר לבסיס. השגיאה הזו עלתה לניו יורק בעוד שתי ריצות, שבאו מפסילה של גרנדרסון שהייתה מסיימת את האינינג ומסינגל של פלאסידו פולאנקו, שהביא את גרנדרסון הביתה - 0:3 לדטרויט.

ג'ונסון חזר למשחק, אבל רוג'רס היה בלתי עציר. הוא פשוט לא נתן ליאנקיז הזדמנות. אלכס רודריגז, בעוד משחק נוראי, עלה לבסיס רק לאחר שרוג'רס פגע בו בכדור, וכל השאר לא היו טובים יותר. באינינג השישי השאיר טורה את ג'ונסון חסר האוויר במשחק. הוא אמנם הוציא בדאבל פליי את מגליו אורדונייז, אבל נכנע לדאבל של רודריגז, שהכניס את קרלוס גיין הביתה, ולאחר מכן לדאבל של שון קייסי. גרנדרסון הוסיף את הריצה השישית בהומר על בראיין ברוני, והטייגרס מגיעים למשחק הרביעי עם מטרה אחת - לנצח ולהסיר מהדרך את התקפת המפציצים. בשבת אל תעשו תוכניות. ג'רמי בונדרמן מול ג'ארט רייט. תהיו שם.

שבת הגדול

שלושה משחקים צפויים לנו בשבת ובלילה שבין שבת לראשון, כשבכל הסדרות עשוי הסיפור להיגמר. ב-19:00 תעלה סן דייגו להזדמנות אחרונה מול סט. לואיס. הקרדינלס מובילים 0:2 בסדרה, ועל הגבעה אצל הפאדרס יהיה כריס יאנג, שיגיש מול ג'ף סופאן.

ב-22:00 תוכלו לראות את המפגש הרביעי בין דטרויט ליאנקיז. אצל הטייגרס יעלה ג'רמי בונדרמן בתקווה לסגור את הסיפור. ג'ארט רייט ינסה להעביר את ההכרעה לברונקס.

ב-1:30 יתמודדו הניו יורק מטס בלוס אנג'לס עם הדודג'רס. סטיב טראקסל יפתח בניו יורק כדי לנסות ולטאטא את הדודג'רים, גרג מדוקס יבקש להוסיף ניצחון פלייאוף לרזומה העשיר שלו.

כל המשחקים יועברו בשידור ישיר ב-FOX.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully