וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מו"ל העיתון "לוס אנג'לס טיימס" אולץ להתפטר

6.10.2006 / 1:00

חברת טריביון הודיעה על התפטרותו של מו"ל ומנכ"ל העיתון ג'ף ג'ונסון מאחר שסירב לפטר עובדי מערכת. דיוויד הילר יחליפו

חברת טריביון המוציאה לאור בין היתר את העיתון "לוס אנג'לס טיימס", הודיעה על התפטרותו של מו"ל ומנכ"ל העיתון, ג'ף ג'ונסון. בחודש שעבר סירב ג'ונסון לדרישת טריביון לפטר עובדים בעיתון, ולפי דיווח ב"לוס אנג'לס טיימס" מוקדם יותר, נתבקש על ידי החברה להגיש התפטרותו. החברה מינתה את דיוויד הילר להחליפו בתפקיד המו"ל והמנכ"ל.

ג'ונסון תמך בעורך העיתון, דין בקיי, שסירב להמשיך בפיטורי העובדים במערכת העיתון. "לוס אנג'לס טיימס" פיטר כבר 200 חברי מערכת במהלך חמש השנים האחרונות. מספר חברי המערכת בעיתון עומד עתה על 940 עובדים.

אך החברה נמצאת תחת לחץ לקצץ בהוצאות. משפחת צ'נדלר, בעלת המניות השנייה בגודלה של טריביון, עם נתח של 12% בחברה, העבירה ביקורת חריפה על התנהלות העיתון, ואף מעודדת את מכירתו לגורמים מקומיים בלוס אנג'לס. משפחת צ'נדלר - המיליארדרים שבעבר היו הבעלים של "לוס אנג'לס טיימס" - האשימה את הנהלת טריביון באסטרטגיה כושלת של שילוב עיתונים ותחנות טלוויזיה מקומיות, אשר לא העלתה תוצאות טובות בתחרות הקשה בענף.

"ג'ף ואני הסכמנו כי זהו שינוי רצוי כעת, כיוון שעל בכירי טריביון וה"אל איי טיימס" להיות אחידים בדעתם על עתיד העיתון", אמר סקוט סמית, נשיא חטיבת ההוצאה לאור של טריביון, בהצהרה.

ג'ונסון כיהן בתפקיד מו"ל העיתון מאז מארס 2005, אך עבד בעיתון מאז מאי 2000. לחברת טריביון עצמה הצטרף ב-1984. הילר הגיע לחברת טריביון ב-1988, ועבד במספר תפקידים בחברה, כאשר האחרון בהם היה כנשיא, מו"ל ומנכ"ל העיתון "שיקגו טריביון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully