וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפילה המנודה חזרה לחיק המשפחה בספארי

5.10.2006 / 8:36

הספארי כמרקחה: הפילה לה-פטיט ובתה חברו הבוקר לעדר והשתלבו מחדש, בעוד שהפילה ורד, שהתחילה את המהומה, תועבר לחי-פארק

במשך תקופה ארוכה התוודעו מחדש פילי העדר לפילה לה-פטיט, פילה אסיתית כבת 20 שנדחתה מעדר הפילים לפני כשנה, והכירו את בתה הטריה לה-בל. היום, יצאה לה-פטיט עם לה-בל לחצר הגדולה ופגשה את הפילים שנידו אותה בעבר. האיחוד המרגש התאפשר, בין השאר הודות להמלטה המוצלחת של לה-פטיט שהתרחשה לפני כחצי שנה ושינתה את התמונה: ברגע שהפכה לה-פטיט לאם מסורה רגועה, נראה היה כי העדר עתיד לקבל אותה שוב.

לאחר התייעצות עם מומחה פילים מחו"ל ואין סוף לבטים ומחשבות, הוחלט להפגיש את לה-פטיט בכל פעם עם פיל אחר בתוך תאי הלינה ולאחר מכן להוציאה לחצר חדשה שנבנתה במיוחד עבורה. ואכן, המעבר לחצר הראה מעל לכל ספק כי ללה-פטיט יש סיכוי גדול להתקבל שוב בעדר. לה-פטיט נראתה מאושרת בסיוריה בחצר ובעיקר נהנתה מחברתה של וויאן, פילה צעירה שחברה אליה.

הבוקר, כאשר המטפלים הוציאו את הפילים לחצר הצטרפו אליהם גם לה-פטיט ולה-בל הצעירה. שני פילים אחרים, ורד ווינר, יצאו הבוקר לחצר השנייה שנבנתה ללה-פטיט. זאת, משום שוורד היא הפילה שהחלה את כל המהומה וכעת היא עתידה לעבור עם אחיה, וינר לחי-פארק בקרית מוצקין.

הבוקר נראה כי החיבור עלה יפה והאם ובתה משתלבות בעדר. האיחוד היה מרגש, במיוחד לנוכח העובדה שזו הפעם הראשונה מאז הקמת הספארי שבשטח הפילים האסיאניים טיילו שני גורים קטנטנים, פילי הבן של ורדה ולה-בל ביתה של לה-פטיט.

את החיבור תלווה כל העת חוקרת מטעם הספארי שתערוך תצפיות על הפילים ותבדוק את הקשרים מקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully