וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

JCS יפסיקו להפיק את החדשות האזוריות ב-HOT

רוני קורן-דינר

4.10.2006 / 17:30

משמעות ההחלטה של HOT היא שרוב עובדי החברה, כ-150 איש, יפוטרו. מקצתם ייקלטו בחטיבות האחרות של JCS

HOT שלחה מכתב לחברת JCS, לפיו תפסיק עמה את ההתקשרות על הפקת החדשות האזוריות החל ב-1 בינואר 2007. JCS מפיקה עבור HOT את המהדורות באמצעות חברת "חדשות HOT" שבבעלותה, ומעסיקה בכך כ-150 עובדים. משמעות הפסקת ההתקשרות היא שרוב עובדי החברה יפוטרו, ורק מקצתם ייקלטו בחטיבות האחרות של JCS.

בסוף השנה הנוכחית תסתיים חובתה החוקית של HOT להפיק את החדשות האזוריות, ובשלב זה מתקיימים דיונים בוועדת הכלכלה בכנסת, בשאלה מיהו גוף השידור שייקח עליו את האחריות בעניין ומי יישא במימון. במשרד התקשורת דורשים כי רשות השידור תיקח על עצמה את המהדורות האזוריות, אולם ברשות טוענים כי אין באפשרותם לממן זאת. מ-JCS נמסר בתגובה כי קיבלו את הודעתה של HOT והם בוחנים אותה כעת.

היחסים בין HOT לבין JCS נקלעו למשבר לפני כחודשיים, לאחר ש-HOT גררה חוב כלפי JCS במשך מספר חודשים. רק לאחר התערבות יו"ר מועצת הכבלים ושר התקשורת, נפתר המשבר. החברות הגיעו להסדר תשלומים ולהנחה של כ-10% מחובה של HOT כלפי JCS, ובעקבות ההסדר משכה JCS בחזרה את מכתבי הפיטורים ששלחה לעובדיה בחדשות האזוריות. חובה של HOT ל-JCS הסתכם ב-11 מיליון שקל.

לדברי HOT, החברה עמדה ומתכוונת להמשיך לעמוד בכל המחויבויות החוקיות והרגולטוריות בנושא החדשות המקומיות. "אין כל קשר בין עמידתה של HOT במחויבויות ובכוונתה להמשיך בכך, לבין המכתב שיצא אל JCS שהוא במסגרת היחסים העסקיים אשר מתקיימים בין החברות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully