וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפישרים מגיעים ל-VOD

רוני קורן-דינר

4.10.2006 / 15:59

סדרות של HBO ישודרו החל מאוקטובר ב-VOD של HOT. ההסכם כולל את הסדרות המצליחות ביותר בשנים האחרונות

HOT חתמה על הסכם תוכן עם רשת הכבלים HBO לשידור סדרות וספיישלים טלוויזיוניים במסגרת ה-VOD, ספריית התכנים בהזמנה. ההסכם החדש כולל מאות שעות של הסדרות המצליחות ביותר בשנים האחרונות, ואשר רובן כבר שודרו בישראל וניתנות כעת לצפייה חוזרת במסגרת ה-VOD: "סופרנוס", "הפמלייה", "עמוק באדמה", "קרניבל", "תרגיע", "רומא", והסדרה החדשה שטרם שודרה בישראל - "אהבה גדולה".

ערוצי HBO משודרים בלמעלה מ-50 מדינות ברחבי העולם, אך זו הפעם הראשונה שערוץ VOD של HBO משודר מחוץ לגבולות ארה"ב. HOT תקים בתוך ספריית ה-VOD ערוץ תוכן מיוחד לסדרות של HBO, שייפתח לצופים בסוף אוקטובר במתכונת של מנוי חודשי. HOT תגבה עבור השירות החדש עוד 24.90 שקל לחודש, והצופים יוכלו לצפות בכל התכנים ללא הגבלה.

ההסכם נחתם באמצעות חברת יסמין TV, בבעלות יוסי עוזרד, שמפיקה עבור HOT את ערוצי הסרטים ואת ערוץ הסדרות בתשלום Xtra Hot. היקף העסקה לא נמסר, אולם גורמים המקורבים למו"מ שהתנהל העריכו כי HOT תשלם סכום בסיסי ל-HBO, ולאחר מכן תתחלק עמה בהכנסות.

בנוסף לסדרות יוכלו צופי HOT לצפות גם במופעי סטנד-אפ מבית היוצר של HBO (דייב שאפל, כריס רוק, אלן דג'נרס, דניס לירי ועוד), ומיני סדרות וסרטי טלוויזיה כמו "מלאכים באמריקה", אמפייר פולס", וכן בתכנים החדשים שתפיק הרשת בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully