וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועלים, דלק וכי"ל ב-50 המניות המומלצות של UBS

עומר שרביט

3.10.2006 / 15:45

הבנק מדרג את ישראל במקום ה-6 מבין 20 שווקים מתעוררים ב"תשואת יתר"

בנק ההשקעות השוויצרי UBS מאשר היום את דירוג "תשואת היתר" לשוק הישראלי. במסגרת סקירת 50 המניות המומלצות של הבנק בשווקים המתעוררים, UBS דירג את ישראל במקום השישי מבין 20 שווקים מתעוררים. מניות בנק הפועלים, כי"ל וקבוצת דלק זכו להיכלל בין 50 המניות המומלצות של הבנק בשווקים המתפתחים.

בנוסף לישראל, הבנק מעניק המלצת "תשואת יתר" לברזיל, צ'כיה, רוסיה ותאילנד. טורקיה, הודו, דרום אפריקה וסין דורגו ב"תשואת חסר". השינויים העיקריים בדירוג הם של צ'כיה ודרום אפריקה שדורגו קודם לכן ברמת נייטרלי.

בחלוקה ענפית, USB ממליצים ב"תשואת יתר" על מניות הקמעונאות של מוצרי צריכה, הפיננסים, התקשורת ומנגד, מניות הקמעונאיות של מוצרי מותרות, האנרגיה, התעשיה וטכנולוגיית המידע דורגו בתשואת חסר.

"האתגרים העיקריים לשוקים המתפתחים הינם האי וודאות בכלכלת ארה"ב, מחירי הסחורות ומימון חיצוני פחות נדיב בתקופה של מאזני סחר פחות טובים מבעבר. עם זאת, הסקירה מציינת כי למרות שארה"ב מהווה יעד יצוא מהותי לרוב המדינות, היצוא בשווקים המתפתחים הפך מגוון יותר וארה"ב כבר אינה מנוע צמיחה עבורם. יתרה מכך, המסחר בין אותם שווקים ואירופה תופסים נתח גבוה יותר ויותר.

סייג נוסף ל"איומים" שצויינו לעיל, מוצא את ביטויו בעובדה שהשפעת התנודתיות של מחירי הסחורות מצטמצמת נוכח הגמישות של הביקוש וההיצע. הסיכון העיקרי במחירי הסחורות הינו בפלדה ובברזל ומאיים בעיקר על סין. באשר למחירי הנחושת, הסקירה צופה יציבות יחסית ומחירה של חבית נפט ינוע סביב 60 דולר במהלך השנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully