וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1,000 צופים הגיעו לאימון של פדרר בטוקיו

2.10.2006 / 15:12

הטניסאי הטוב בעולם ישתתף השבוע לראשונה בקריירה בטורניר ביפן והמקומיים עושים הכל כדי לתת לו הרגשה נוחה

רוג'ר פדרר, הטניסאי הטוב בעולם, חוזר השבוע לסבב המקצועני בטורניר טוקיו (על סך פרסים של 765 אלף דולר) וביום ראשון הוא קיבל טעימה ראשונה של מה שצפוי לו בבירה היפנית. לא פחות מ-1,000 צופים הגיעו לצפות באימון שלו, המארגנים דאגו גם לנערי כדורים כדי שהשוויצרי לא יצטרך להתכופף, הכל כדי לעשות רושם על פדרר, שהגיע להתחרות ביפן בפעם הראשונה בקריירה.

"זה פשוט היה כיף אדיר להתאמן באיצטדיון המרכזי בטוקיו בשעה 10 בבוקר ולעיני 1,000 צופים. אני לא זוכר מתי קרה לי דבר כזה, הכל היה שם. למעשה, היחידי שהיה חסר היה הקיסר".

אם התחזיות של המארגנים יתממשו, פדרר יתמודד בחצי הגמר בטורניר מול אנדי מארי הבריטי, אבל השוויצרי מסרב בינתיים להתייחס להגרלה, מהסיבה הפשוטה שהוא עדיין לא ראה אותה: "אני תמיד מסתכל שניים או שלושה סיבובים קדימה. אין לי שום מטרה להתרכז באנדי מארי, אני מתרכז בטורניר עצמו.

פדרר יפתח את הטורניר בסיבוב השני, שם יפגוש ככל הנראה את פרננדו ויסנטה הספרדי. המדורג השני בטורניר הוא טומי רוברדו הספרדי.

במשחקים שפתחו את היום בטורניר טוקיו, ייז'י נובאק גבר בדרבי צ'כי על רובין ויק 6:4, 4:6, 4:6 ויתמודד בסיבוב השני מול אנדרו מארי. טקאו סוזוקי היפני חגג קאמבק מרשים מפציעה בכתף עם ניצחון 2:6, 2:6 על סימון גרול הגרמני.

בטורניר המקביל לנשים הודחה הרוסיה המדורגת מריה קירילנקו כבר בסיבוב הראשון, אחרי שהפסידה לאקיקו מוריגאמי המקומית 1:6, 6:2, 7:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully