וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנינג קירקע את הסילונים

2.10.2006 / 1:35

וזה לא היה קל לאינדי, שניצחה את הג'טס 28:31. הפטריוטס עשו בית ספר לבנגאלס עם 13:38, בולטימור ושיקגו על מאזן 0:4

אז מה היה לנו בערב יום כיפור? פייטון מאנינג הפליא בלהטוטיו במדולנדס, ואינדיאנפוליס יצאה בשן ועין עם ניצחון על הג'טס. מרטי שוטנהיימר הפסיד כמו שרק הוא יודע, ובולטימור עלתה על חשבון סן דייגו למאזן 0:4. בפאלו התאמצה לתת את המשחק למינסוטה, אבל בטעות הצליחה לנצח. מיאמי, לעומת זאת, לא הייתה צריכה להתאמץ כדי להפסיד ליוסטון, סתם קבוצה נוראית. קרוליינה החזירה את ניו אורלינס לקרקע ואטלנטה טיילה מול אריזונה. איש השבוע, טרל אואנס, רשם 88 יארד בניצחון של דאלאס על טנסי.

במשחקים המאוחרים הרגישו טום בריידי וביל בליצ'יק שכל מיני אנשים מדברים עליהם לא יפה, ודפקו וואחד הופעה בסינסינטי עם ניצחון ענק 13:38. מי שהיה לא פחות ענק הוא סנטנה מוס מוושינגטון, שקלט שלוש מסירות לטאצ'דאון, האחרונה שבהן, בהארכה, ניצחה את ג'קסונוויל. גם המשחקים בין קליבלנד לאוקלנד וסט. לואיס לדטרויט הפכו לשוט אאוטים מרתקים. המשחק המקנח של הלילה הציג את השיקגו ברס, הקבוצה הכי מאיימת היום ב-NFL, שדפקה אגרוף השכמה לפנים של סיאטל. זאת ועוד - בסקירה שלפניכם.

תכירו: הפייטון המודרני

ניו יורק ג'טס - אינדיאנפוליס 31:28

פייטון מאנינג הציג לנו הלילה (ראשון) איך עושים זאת גם בלי להיות מאנינג. בעצם, זה פחות או יותר מה שעשה נגד ג'קסונוויל בשבוע שעבר - רק 217 יארד רק טאצ'דאון אווירי אחד, אבל גם אחד על הקרקע, שסגר את המשחק ונתן הרבה אוויר לקולטס.

אריק מאנג'יני, בהחלטה אומללה ללכת על דאון רביעי שני יארד מהאנדזון של אינדי כשהתוצאה הייתה 14:14 לא בדיוק חרץ את גורל המשחק, אבל העביר את כובד משקלו. חוסר הניסיון של מאנג'יני היה בעוכריו, כשאינדי עלתה ליתרון 14:17 ו-21:24. החזרת בעיטה מדהימה מיד לאחר טאצ'דאון של הקולטס של ג'סטין מילר העבירה את היתרון לניו יורק, 24:28, שתי דקות לסיום. וזה הרבה זמן עבור מאנינג, שהנהיג דרייב למופת ו-50 שניות לסיום חדר לאנדזון בעצמו, כמו בשבוע שעבר מול ג'קסונוויל. בעיטה נפלאה של מרטין גרמטיקה העמידה את הג'טס על קו ה-1 יארד, וגם סדרת מסירות יאוש נאה לא הצליחה לגרום להם לנס נוסף.

בסך הכל - משחק פוטבול מצוין. צ'אד פנינגטון גילה בגרות ומסר ל-207 יארד ב-17 מ-23, טאצ'דאון וחטיפה. שני טאצ'דאונים לקיוואן בארלו מהג'טס על הקרקע, ודרך האדמה עשו זאת גם דומיניק רודס וג'וזף אדאי מאינדי.


יוסטון - מיאמי 15:17

מה אתם רוצים שנגיד? לא באמת, מה? שקולפפר מסריח? שניק סייבן תפס קצת הייפ מהצלחת השנה שעברה? שמיאמי צריכה להתחיל לחשוב על דראפט? הדולפינס הראו למי שעוד היה לו ספק כמה הם גרועים. 23 מ-39 ל-249 יארד לדאנטה קולפפר, אבל הטאצ'דאון שרשם היה בגארבג' טיים. מריו וויליאמס רשם הפלה וחצי בסבבה (בחירת דראפט ראשונה או לא?) ודייויד קאר ניהל משחק אחראי ביוסטון, עם 22 מ-29 ל-230 יארד. 101 מהם לאנדרה ג'ונסון, שחבר עימו לטאצ'דאון.


קרוליינה - ניו אורלינס 18:21

הפנת'רס החזירו את הסיינטס למציאות אחרי שבוע רומנטי במיוחד. ג'ייק דלהום מצא את אהוב ליבו, סטיב סמית', באנדזון, ודשון פוסטר עבד מצוין על הקרקע, עם 105 יארד וטאצ'דאון. 349 יארד וטאצ'דאון לדרו בריז, כשמרקז קולסטון המצוין הוא שוב היעד המועדף שלו, עם 132 יארד וחגיגה באנדזון. הסיינטס הראו אופי, אבל לא יותר מזה.


בפאלו - מינסוטה 12:17

פאולים מטומטמים בסיטואציות מפגרות, יתרון 6:17 שהופך להתקף לב. כל מה שאתם מצפים מבפאלו שוב קרה - חוץ מההפסד. ג'יי פי לוסמן עם 23 מ-32 ל-222 יארד ומשחק יעיל, וויליס מגאהי עם 78 יארד וטאצ'דאון משלו. 267 יארד וטאצ'דאון, אבל גם שני איבודים לבראד ג'ונסון במיני.

מה יהיה, סן דייגו?

בולטימור - סן דייגו 13:16

הצ'ארג'רס שלטו במשחק לכל אורכו, עד שבא מהלך די אופייני לקבוצות של מרטי שוטנהיימר השמרן - שמור את הקבוצה השניה במשחק, תוביל 7:13 ותן לבועט המרחיק שלך לעשות סייפטי מכוון. הרעיון אולי היה נכון, אבל לסטיב מקנייר לא נותנים צ'אנס כזה. מקנייר הינדס דרייב שנגמר באנדזון עם סלינג של עשרה יארד לטוד היפ, והרייבנס ניצחו משחק רביעי בארבעה מחזורים. יפה יפה לחבר'ה של בראיין ביליק. 158 יארד, שני טאצ'דאונים ושני איבודים למקנייר במשחק לא טוב, 98 יארד על הקרקע ללדניאן טומלינסון.


אטלנטה - אריזונה 10:32

איכשהו במחצית הראשונה הבדיחה העצובה מהמדבר היוותה יריב, אבל אז קורט וורנר התחיל עם השטויות שלו, והתחיל למסור לצד השני. טאצ'דאון של ד'אנג'לו הול מחטיפה העמיד את הפער על 10:22 וסגר עניין ברבע השלישי. במדבר כל פרח קוץ, ואדג'רין ג'יימס הפך לנון פקטור עם 72 יארדים כוללים בלבד. משחק מכוער למייקל ויק, 153 יארד ואיבוד אווירי, אבל מה יש לומר? הוא על המגרש - אטלנטה מנצחת. ריצה של 78 יארד לטאצ'דאון לג'ריוס נורווד מהפאלקונס.


טנסי - דאלאס 45:14

וינס יאנג פתח לראשונה בקריירה בהרכב הטייטאנס, והבין שה-NFL הוא לא בדיוק משחק נגד USC. יאנג מסר ל-155 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים. בצד השני פתח טרל אואנס וסיים עם חמש תפיסות ו-88 יארד, והקאובויס טיילו מול אחת הקבוצות החלשות בליגה. 122 יארד וטאצ'דאון לג'וליוס ג'ונס.


קנזס סיטי - סן פרנסיסקו 0:41

אמרנו לכם, הזהרנו אתכם: זה לא יפה לצחוק על הניינרס והאוהדים שלהם. הם לא אשמים, והאנשים האלה צריכים טיפול. סליחה, הם צריכים שוקר חשמלי אחרי הפיאסקו של הקבוצה שלהם בארוהד. 92 יארד ושני איבודים לאלכס סמית' הם סיפור המשחק. בצד השני לארי ג'ונסון תפס, כצפוי, יום מצוין של 101 יארד ושני טאצ'דאונים. 86 יארד וטאצ'דאון לאדי קניסון, כשעל המלאכה מנצח דיימון היוארד, עם 18 מ-23 ל-207 יארד וצמד מסירות לנגיעת קרקע.

שוט אאוט הוא שם המשחק

מי שנשאר ער בלילה יכול היה לעקוב אחרי ארבעה משחקים ענקיים.

סינסינטי - ניו אינגלנד 38:13

תנו לביל בליצ'יק וטום בריידי דבר אחד: להרגיש שכל העולם נגדם. הם הכי אוהבים את זה. אחרי השבוע שעבר היו דיבורים על כך שהפטריוטס עייפים/שבעים/מיואשים. אז הם הגיעו למפגש מול אחת הפייבוריטיות לזכיה ופשוט פוררו אותה מהיסוד. בריידי היה קצר ויעיל עם 188 יארד ושני טאצ'דאונים, ומי שעשה את העבודה בצורה כוחנית היה לורנס מארוני, שדפק 125 יארד ושני טאצ'דאונים. קו ההתקפה של הבנגאלס, שנראה רע מאוד בפיטסבורג, התפורר לחלוטין, כשג'ארוויס גרין מרסס אותו עם שלוש הפלות של קרסון פאלמר (נראה מאוד אומלל עם 245 יארד בלי טאצ'דאון ושתי השמטות שאבדו) וזכיה בהשמטה כפויה. ניו אינגלנד שוב איתנו.


סט. לואיס - דטרויט 34:41

הגנות הן לא מושג ששתי הקבוצות הללו נתברכו בו, לפחות במשחק הזה, אבל מה שכן היה פה הוא טאצ'דאונים ומהפכים למכביר. הראמס כבר היו ביתרון 3:13, כשדטרויט הפכה בשני טאצ'דאונים לפני המחצית וירדה ביתרון 16:17. המחצית השניה הייתה בלבלה אחת גדולה, כשהראמס צימקו בשער שדה של ג'ף ווילקינס ל-34:33, ולאחר מכן השלימו טאצ'דאון והמרה לשתי נקודות כדי לעלות להפרש של טאצ'דאון. משם דטרויט לא יכלה לחזור. מספרים: 328 יארד ושלושה טאצ'ים למארק בולג'ר, 280 יארד, שני טאצ'דאונים ושני איבודים לג'ון קיטנה. 10 יארד וטאצ'דאון לטורי הולט באוויר בסט. לואיס, 93 יארד ושני טאצ'דאונים לקווין ג'ונס על הקרקע בדטרויט.


וושינגטון - ג'קסונוויל 30:36 (אחרי הארכה)

מה שהיה אמור להיות קרב הגנות הפך לשוט אאוט מטורף, עליו ניצח סנטנה מוס, אחד התופסים האקספלוסיביים בליגה. מוס רשם שלושה טאצ'דאונים, האחרון שבהם בהארכה, עם תפיסה וריצה ל-68 יארד, וניצח כמעט לבד את הג'אגוארס. בכללי היו לו 138 יארד, ובחישובי פנטזי הוא עשה 31 נקודות - כנראה שחקן השבוע. הג'אגוארס שוב בעטו בדלי, ולמרות קאמבק מרשים מפיגור 27:17, אי אפשר שלא להתרשם מכך שהם זורקים רק כשהם חייבים, למרות שיש להם תופסים מוכשרים כמו ארנסט ווילפורד ורג'י וויליאמס (שני טאצ'דאונים). מספרים דומים למארק ברונל (329 יארד) וביירון לפטוויץ' (289 יארד). לכל אחד היו שלושה טאצ'דאונים ואיבוד אווירי אחד.


אוקלנד - קליבלנד 24:21

הריידרס כבר הובילו 3:21, אבל בדיוק בשביל זה, הרי, קוראים להם הריידרס. צ'רלי פריי הנהיג את הבראונס לניצחון ראשון, כשמסר לשלושה טאצ'דאונים, האחרון שבהם בסיום הרבע השלישי לג'ו ג'ורבישוס. 100 יארד לרובן דראונס על הקרקע, כשבאוקלנד תופר למונט ג'ורדן 128 יארד ריצה עם הבקעה משלו. טאצ'דאון ראשון העונה לרנדי מוס, מה שלא ממתיק את הגלולה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מי בעל הבית? מי?

שיקגו - סיאטל 6:37

המשחק הנועל של הלילה התקיים בסולג'רס פילד פארק, שם לא השאירו הברס סיכוי קלוש שבקלושים למאט האסלבק וחבריו. נכון שהחיסרון של שון אלכסנדר לא ממש עוזר לסיכויים של הסיהוקס, אבל אסור לקחת אפילו קמעה מהקרדיט לדובים, שנראים כמכונה מפלצתית. לרקס גרוסמן עדיין דרוש טיון אפ כשהוא זורק לתופסים שלו, אבל בסך הכל, זו כרגע הקבוצה הכי טובה ב-NFL.

שיקגו הייתה דומיננטית בכל חלקי המגרש, כשתומאס ג'ונס נותן סופסוף את התפוקה המצופה מרץ ראשון של הקבוצה - 98 יארד ושני טאצ'דאונים. גרוסמן היה סביר, לפעמים לא מספיק מדויק (17 מ-31 ל-232 יארד), אבל השחיל שתי מסירות, אחת קצרה למוחסין מוחמד והשניה גזונגה ל-40 יארד לברנרד בריאן. וסיאטל? חושך. מאט האסלבק עם 16 מ-35 ושתי מסירות לידיים של ריקי מאנינג מהברס. אבל קצת קשה להיות טוב כשקו ההתקפה שלך נפרץ פעם אחר פעם על ידי שורת ליינבקרים. חמש הפלות קוורטרבק על האסלבק אומרות את הכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully