וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטישים מפלסטיק

1.10.2006 / 19:01

ווסטהאם לא עצרה את המפולת, ונוצחה בבית 1:0 ע"י רדינג. מנצ'סטר יונייטד בראש אחרי 0:2 על ניוקאסל. טוטנהאם-פורטסמות' 1:2

מי יעצור את המפולת של ווסטהאם? לא ברור. הקבוצה של אלן פארדיו הולכת מדחי אל דחי, כשלאחר ההופעה וההדחה המבישה בגביע אופ"א התייצבה למשחק ביתי מול רדינג המפתיעה. אבל כבר בדקה ה-2 שיגר הקוריאני קי היון סאול כדור לפינה השמאלית וקבע 0:1 לאורחים. הפטישים ניסו, כביכול, להשוות, אבל גילו משחק נרפה במיוחד ולא סיכנו את שער רדינג. קרליטוס טבז פתח בהרכב והוחלף לאחר משחק חלש בדקה ה-71. 90 דקות לא משכנעות גם ליוסי בניון.

מנצ'סטר יונייטד עלתה לראש הטבלה, כשהניצחון 0:2 על ניוקאסל העניק לה לא רק שלוש נקודות, אלא גם הפרש שערים עדיף על צ'לסי. אולה גונאר סולשיאר הבלתי מתכלה הבקיע את צמד השערים ליונייטד, בדקות 40 ו-49.

פורטסמות' של אלכסנדר גאידמק קיוותה להיצמד למובילות, אבל נחלה הפסד 2:1 בלונדון מול טוטנהאם הצמאה לנקודות. דני מרפי הבקיע כבר בדקה הראשונה וג'רמיין דפו הגדיל את התוצאה בפנדל בדקה ה-35. נוואנקו קאנו צימק בדקה ה-40. לאחר המשחק גילה הארי רדנאפ, מאמן פומפי, כי השופט התנצל בפניו על הפנדל שפסק, מאחר שדידייה זוקורה מטוטנהאם ביים נפילה בתוך הרחבה.

במשחק נוסף ניצחה בלקבורן את וויגאן 1:2. אמיל הסקי הבקיע לוויגאן בדקה ה-2, אבל דייויד בנטלי (45) ובני מקארת'י הדרום אפריקאי (81) הפכו את התוצאה. ביום שני ינעלו ווטפורד ופולהאם את המחזור השביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully