וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחת MTV בקלטת לוהטת

1.10.2006 / 14:34

דניאלה סיקלרי, אייקון תרבות בברזיל והאקסית של רונאלדו, מככבת בקלטת סקס עם החבר שלה וגונבת את הכותרות מהבחירות לנשיאות

היום יש בחירות בברזיל. חשבתם שזה מה שיעסיק שם את האנשים? כנראה שאתם לא ממש מכירים את הברזילאים. הנושא החם במדינה הוא קלטת סקס בכיכובו של בחור בשם רנטו מלזוני פילפו, בנקאי בן 33 מחברת מריל לינץ'. האמת היא שהוא קצת פחות מושך תשומת לב בקלטת. מי שיותר מעניינת היא בת הזוג שלו למעשים שמתרחשים על חוף ים בספרד. השם דניאלה סיקרלי אולי לא אומר לכם הרבה, אבל בברזיל היא כוכבת על: טרי-אתלטית, דוגמנית, מנחת MTV וגם החברה לשעבר של רונאלדו.

הקלטת הלוהטת של השניים הופצה באינטרנט וכמעט גרמה לקריסת מחשבים בבורסות של סאו פאולו וריו דה ז'נירו. הנושא מככב בכל השיחות במשרדים ובמסיבות ומאפיל על גורלו של הנשיא לולה דה סילבה, שנלחם על כהונתו בבחירות. ככה לפחות טוען אחד מבכירי הרכילאים בברזיל, שמסביר כי "אנחנו לא יכולים לעמוד בפני גבר עשיר ונאה עם אישה צעירה ומהממת".

על מה הרעש? הקלטת צולמה בידי צלמי פפראצי ומופיעה בכמה גרסאות ברשת, בחלק מהן נשמעים גם קולות המשתתפים עם תרגום למתקשים. הכל מתחיל בתמימות יחסית, כאשר בני הזוג נראים מתנשקים להם על החוף של הים בדרום ספרד, כשהם מוקפים בחברים. הנשיקות הולכות ונהיות אינטימיות יותר ויותר. פה נשיקה על האף, שם על הירך. בשלב הזה מחליטים דניאלה ורנטו לעבור למקום שקט יותר.

השניים, הוא בבגד ים ספידו ואוהל בתוכו והיא בחוטיני קטן מאוד מאוד, מתגפפים להם על החוף ברמות קשות עד שהם לא מסוגלים להתאפק ומתחילים לקיים יחסי מין על חוף הים, לעיני המצלמות. בשלב כלשהו הם ממשיכים פנימה אל תוך הים ושם פורקים את יצריהם לגמרי. עם סיום האקט הם קמים וחוזרים לחבריהם.

רשת בלומברג דיווחה, כי הקלטת התפרסמה לפני כשבועיים ובני הזוג הצליחו לקבל צו בית משפט המונע את הפצתה ופרסומה באתרי ווידאו גדולים כמו YOUTUBE ודומיו. השופט הצדיק את ההחלטה בכך שהאתרים לא קיבלו את רשותם של בני הזוג לפרסום הקלטת, "שאינה משרתת את זכות הציבור לדעת ופוגעת בפרטיות של השניים", אמר השופט. מספר אתרים אף הורידו את קטע הווידיאו וחסמו את הגישה אליו לאחר צו בית המשפט.

הכי כיף זה להתנשק

כל ניסיון לקבל תגובה מהאדון רנטו הופנה אל הדוברת של חברת מריל לינץ', שרגילה להגיב בדרך כלל על התזוזות בבורסה ולא על התזוזות בבגדי הים של הבנקאים. "חברת מריל לינץ' אינה מגיבה על חייהם הפרטיים של עובדיה. מר מלזוני עובד בחברתנו חמש שנים וזו התגובה היחידה בעניינו שאנו משחררים", נאמר בהודעה של החברה.

דניאלה סיקרלי, לעומת זאת, היא דמות מוכרת מאוד בעולם הזוהר הברזילאי ובסוף השבוע הייתה אחת משלוש המגישות של טקס פרסי MTV בברזיל. זו הייתה ההופעה הראשונה שלה מאז פורסמה הקלטת לפני כשבועיים. בשידור היא התייחסה לקלטת, כאשר בן זוגה להגשה אמר שהוא מוכרח לשאול אותה עליה, כי "על זה כולם מדברים". סיקרלי צחקה ואמרה "אוקי. בוא נדבר על זה... אבל רגע, לא קורים עכשיו דברים יותר חשובים? כמו טקס פרסי המוזיקה או הבחירות לנשיאות?" (בפורטוגזית זה נשמע יותר סקסי). כמובן שהמנחה סירב לקבל את התשובה הזאת ולחץ עליה להתייחס לפרשה כשטען שהקלטת הרבה יותר חשובה וזכותו של הציבור לדעת מה התרחש על החוף. "אתה יודע מה?", ענתה לו דניאלה, "אם אנשים יחשבו על מה שבאמת חשוב, הם ידאגו לחיים של עצמם ויתנו לי לחיות את שלי".

כמה פרסים (ותלבושות) מאוחר יותר, סיקרלי עודדה את הקהל להשתתף בנשיקה המונית. "פשוט קחו את מי שאתם יושבים לידו ותתחילו להתנשק, כי נשיקה בפה היא אחד מהדברים הכי טובים בעולם". כפי שניתן לראות מהקלטת, היא יודעת על מה שהיא מדברת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully