וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוקט הפסיד, סט. לואיס כמעט בפנים

30.9.2006 / 11:36

רוג'ר קלמנס, בעוד משחק "אחרון" בקריירה נוצח 4:1 ע"י אטלנטה. הקרדינלס ניצחו. רנדי ג'ונסון עלול להחמיץ את הפלייאוף

אז מה קורה אחרי משחקי הלילה?

יוסטון התרחקה כדי משחק וחצי מסט. לואיס, כשהפסידה באטלנטה 4:1. אלברט פוחולס חבט להומר מספר 48, והקרדינלס עברו את מילווקי 5:10. הדודג'רס עשו צעד עצום לא רק לכיוון הפלייאוף, אלא גם לראשות הבית, כשניצחו את סן פרנסיסקו 3:4 באינינג התשיעי. סן דייגו הפסידה לאריזונה 3:1, וכעת לוס אנג'לס מוליכה את הבית, כשלשתיים מאזן 74:86. במקרה של שיוויון ביניהן, הדודג'רס יסיימו ראשונים. במקרה של שוויון משולש עם פילדלפיה, יהיה לנו מיני פלייאוף בין השלוש, אבל עוד חזון למועד. הפיליז שמרו על הסיכוי עם ניצחון 2:14 על פלורידה.

המצב הוא כזה:

ניו יורק מטס עלתה. במרכז: סט. לואיס (77:82) מובילה ב-1.5 משחקים על יוסטון. ניצחון של הקרדינלס הערב, יחד עם הפסד של יוסטון, יעלה אותם לפלייאוף.

במזרח לפילדלפיה יש מאזן של 76:84, כשלדודג'רס ולפאדרס מאזן 74:86. משמעות הדבר היא שהפסד של הפיליז, שנמצאים שני משחקים מאחורי השתיים האחרות, יסגור עניין ויעלה את שתיהן לפלייאוף. אם הפיליז ינצחו את השניים הבאים, הם צריכים לקוות שאחת מהן תפסיד את משחקיה הקרובים, כדי שיהיה מיני פלייאוף ביניהן.

פוחולס מחזיר את התקווה

סן פרנסיסקו - דודג'רס 4:3

נפתח בדרמה הגדולה של הלילה. הדודג'רס כבר היו על סף הפסד, כשפילדלפיה שוב סוגרת למשחק אחד. 2:3 באינינג התשיעי, כשאולמדו סיאנז חבט את הריצה המשווה פנימה, ואז נכנס ראסל מרטין לריצת הניצחון על... הגשה פראית של מייק סטנטון. הדודג'רס חזרו מפיגור 3:0, לאחר שבאינינג השביעי חבט ג'יי די דרו להומר בן שתי ריצות. הבשורה הלא טובה: נומאר גארסיהפארה נפצע, והיום תיערך אבחנה למצבו.


סט. לואיס - מילווקי 5:10

הקרדינלס ידעו שהמשחק הזה הוא "דו אור דיי", וקפצו קדימה עם חמש ריצות באינינג החמישי, כולן על כריס קפואנו. ג'ף וויבר מתגלה בחודש האחרון כמאני פיצ'ר של סט. לואיס, עם 5.2 אינינגים והניצחון. אלברט פוחולס חבט להומר מספר 48, ויחד איתו גם פרסטון ווילסון עם הומר משלו. כל שסט. לואיס צריכה הוא ניצחון, והפסד של יוסטון הלילה.


פלורידה - פילדלפיה 14:2

סיכוי קלוש שבקלושים נותר לפיליז, כשפאט ברל יורה לשני הומרים וארבעה ריביז, ושיין ויקטורינו חובט חמש פעמים ומכניס שלושה ריביז בחגיגה הגדולה. הפיליז ניצחו והלכו לישון, אחרי שהמשחק הזה התקיים 12 שעות בלבד לאחר שהגיעו לפלורידה.


אריזונה - סן דייגו 1:3

התקלה הזו עדיין לא משפיעה על המקום של הפאדרס בפלייאוף, אבל בהחלט מסבכת אותם בתמונת אליפות הבית. הומר בן שתי ריצות של אריק בירנס באינינג השלישי עשה את ההבדל. שבעה וארבעה לליבאן הרננדז, שמירה לחוזה ולוורדה.


אטלנטה - יוסטון 1:4

רוג'ר קלמנס עלה לעוד אחד מהמשחקים האלה שבהם הוא "מגיש בפעם האחרונה אי פעם", ויכול להיות שארגן לעצמו הופעת פרידה. אטלנטה רשמה שתי ריצות באינינג השישי ושתיים בשמיני, כשכהיא נעזרת בשבעה אינינגים כוחניים שכוללים שמונה חשמולים מצ'אק ג'יימס ובהומר של אדגר רנטרייה. וגם קיבלנו תזכורת מי הכי שולת!!!111 בליגה - בוב וויקמן עם שמירה מספר 32 העונה. קלמנס עם הופעה טובה של שישה ושבעה, אבל בלי תמיכה מההתקפה, ייתכן שאת הפלייאוף הוא יראה בבית.

תוצאות נוספות:

קאבס - קולורדו 5:2
פיטסבורג - סינסינטי 5:2
וושינגטון - מטס 4:3

פנצ'ר במשאית

חדשות לא טובות לניו יורק יאנקיז: רנדי ג'ונסון עלול להחמיץ את הפלייאוף. המגיש בן ה-43 של ניו יורק סובל מפריצת דיסק בגב, והפתיחה שלו בשבוע הראשון של אוקטובר בסכנה גדולה. ולא רק היא, גם הפלייאוף כולו.

"אנחנו מקווים שהוא יוכל להגיש, אבל אני ממש לא בטוח שזה יקרה", אמר ג'ו טורה אחרי בדיקת ה-MRI שגילתה את הפריצה. זהו לא אותו אזור בו נותח ג'ונסון ב-1996. מצד שני, ניתן היה לראות לכל אורך העונה שהגב של ג'ונסון מפריע לו. ה-ERA שלו האמיר ל-7.64 בשלוש הפתיחות האחרונות. ג'ארט רייט או קורי ליידל יפתחו במשחק מספר 3.

תוצאות ב-AL:

דטרויט - קנזס סיטי 9:7
מינסוטה - וייט סוקס 4:3
איינג'לס - אוקלנד 0:6
קליבלנד - טמפה ביי 1:2
יאנקיז - טורונטו 2:7 (הומר בן שלוש ריצות לגארי שפילד)
סיאטל - טקסס 6:5
בוסטון - בולטימור 3:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully