וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: אמדוקס מטפסת 1% בשל עסקה עם וודאפון

אסף רותם

29.9.2006 / 23:09

ליהמן ברדרס חתך המלצתו לצ'ק פוינט - מאבדת 1.6%. טבע עולה 0.1% על רקע נתוני התרופות שלה ושל נוברטיס

המסחר בוול סטריט נפתח ביציבות, ומתנהל באותה יציבות גם כעת. נאסד"ק מאבד 0.2% בעוד דאו ג'ונס מוסיף שיעור זעום. לאחר יומיים בהם המשיך מדד דאו ג'ונס להתקרב אל שיאו מינואר 2000, ולאחר ארבעה ימי עליות רצופים בוול סטריט, נמצא הדאו במרחק של פחות מ-5 נקודות בלבד (0.05%) משיא הסגירה - 11,722.98 נקודות. עד הסגירה יש עוד כמה שעות, אולם גם בימים האחרונים נפתח המסחר ביציבות והתנדנד בין עליות קלות לירידות קלות. לפיכך, אם המסחר יינעל במגמה חיובית גם היום לא יהיה מנוס מקביעת שיא חדש.

גם מדד S&P 500 נסחר בשיא של תקופה נאה - חמש שנים וחצי. הנאסד"ק משייט בימים האחרונים סביב רמות שיא של ארבע חודשים וחצי.

מחיר הנפט ממשיך להיסחר ביציבות יחסית, כאשר היום הוא יורד ב-0.7% ל-62.5 דולר לחבית.

נתוני הצריכה וההכנסה הפרטית בארה"ב לחודש אוגוסט פורסמו מעט לפני פתיחת המסחר. ההכנסה הפרטית עלתה כצפוי ב-0.3%. ההוצאה הפרטית טיפסה 0.1% מול הצפי שתעלה ב-0.2%.

מדד המחירים לצרכן, המבוסס על הצריכה הפרטית (PCE) ללא מחירי המזון והאנרגיה - המדד המועדף על הבנק הפדרלי לאומדן האינפלציה - עלה באוגוסט ב-0.2% ביחס לחודש הקודם וב-2.5% ב-12 החודשים האחרונים. זו העלייה השנתית הגבוהה ביותר מאז אפריל 1995.


בקרב הישראליות מרכזת אמדוקס עניין על רקע חוזה חדש לחמש שנים עם החטיבה ההולנדית של חברת הסלולר וודאפון. החוזה מוערך בעשרות מיליוני דולרים. אמדוקס תנהל שירותי בילינג ושירותים אחרים. המניה מוסיפה כעת 1.3% ל-39.7 דולר.

אמדוקס נפלה אמש ב-3.7% ל-39.2 דולר לאחר שמורגן סטנלי הפחית את המלצתו להשקעה במניה, מ"משקל יתר" בתיק ההשקעות ל"משקל שווה". במורגן סטנלי ציינו, כי הם ממשיכים להעדיף את אמדוקס בשל מעמדה החזק בשוק שירותי התוכנה למפעילות הטלקום, ובשל ההזדמנויות העומדות בפני החברה בטווח הארוך. עם זאת, לאחר שמניית אמדוקס התקרבה למחיר היעד של מורגן סטנלי - 42 דולר - ציינו בבנק ההשקעות כי היא נסחרת כעת קרוב לשווייה הכלכלי, ולכן הוחלט להפחית את רמת ההמלצה להשקעה בה. אמדוקס הגיעה למחיר של כ-40 דולר לאחר זינוק 48% מתחילת השנה, קודם לנפילה אמש.

מניית צ’ק פוינט איבדה אתמול 2.6% במחזור גבוה מהממוצע בשנה האחרונה לאחר שהשלימה שלשום זינוק של כ-20% בתוך פחות מחודשיים. היום יורדת המניה ב-1.6% ל-19 דולר לאחר שבנק ההשקעות ליהמן ברדרס חתך את המלצתו להשקעה במניה ל"משקל שווה" בתיק ההשקעות לעומת המלצה קודמת ל"משקל יתר". בליהמן ברדרס הסבירו את ההחלטה במחיר אליו טיפסה המניה לאחר גל העליות האחרון, כמו גם בחוסר הבהירות לגבי יכולת הצמיחה של צ'ק פוינט בטווח הארוך.

טבע עולה ב-0.1% ל-34.1 דולר לאחר שפירסמה אמש נתונים חדשים חיוביים לגבי תרופת הדגל שלה, קופקסון, לטיפול בטרשת נפוצה. מנגד, דיווחה גם ענקית התרופות השווייצית, נוברטיס, על תוצאות טובות בניסויים בתרופה חדשה למחלה, הנושאת את השם הקליט FTY720. מדובר בתרופה אוראלית לטרשת נפוצה - מחלה שעד כה כל התרופות שפותחו לטיפול בה, ניתנו לחולים באמצעות זריקה או אינפוזיה.

נוברטיס פירסמה נתוני ביניים מהניסויים הקליניים שהיא עורכת בתרופה החדשה. לדבריה, מראים עד כה הניסויים, כי 77% מהחולים אשר נטלו את התרופה במשך שנתיים לא סבלו כלל מהתפרצויות חוזרות של מחלת הטרשת הנפוצה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully