וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כים: אם קצב יגיע - נצא מהמליאה

29.9.2006 / 7:10

חברי כנסת מאיימים לעזוב את המליאה אם הנשיא יגיע לטקס פתיחת מושב החורף. ח"כ אברהם: קצב רומס ברגל גסה את כבוד המוסד

גוברות הקריאות בכנסת נגד השתתפותו של הנשיא משה קצב בפתיחת מושב החורף של המליאה בעוד שלושה שבועות. זאת, בעקבות ההתפתחויות בפרשת החשדות נגד הנשיא, ובראשן דבריו של מקורביו, לפיהם הנשיא אכן קיים יחסי מין עם המתלוננת א'.

ח"כ רוחמה אברהם (מקדימה), יו"ר ועדת הכנסת, אמרה הבוקר כי הנשיא "רומס ברגל גסה את כבוד המוסד ונאחז בו כבקרנות המזבח". לדברי אברהם, אם יופיע הנשיא לטקס פתיחת המושב חברי כנסת רבים, מסיעות שונות, יצאו מהמליאה. "אם הנשיא רוצה להגיע למשכן, לקבל תופעה מבישה כזו ולהראות את זה לכל עם ישראל, בעיניו כבוד המוסד אינו חשוב", דברי אברהם בראיון לקול ישראל.

ח"כ יורם מרציאנו (העבודה) אמר לקול ישראל כי התנהגותו של קצב "מתאימה לאחרון העבריינים". לפיכך, לדבריו, "אצא כשהחצוצרות יריעו".

יו"ר סיעת מרצ זהבה גלאון קוראת להדיח הנשיא מתפקידו עוד לפני פתיחת מושב החורף. בראיון לגלי צה"ל אמרה גלאון כי לה כבר אין ציפיה מקצב וכעת האחריות מוטלת על חברי הכנסת. "יש בידינו את הכח והסמכות להדיח את הנשיא קצב. זו המחויובות שלנו לדאוג שהוא לא יטול חלק באף אירוע פוליטי, ושלא יישב בפתיחת מושב החורף של הכנסת".

בכירים בבית הנשיא אישרו אתמול כי קצב קיים רומן עם עובדת לשכתו לשעבר, א'. ל"הארץ" נודע, כי בשיחות פרטיות שערכו בימים האחרונים בכירים בבית הנשיא עם אישים שעמם הם נמצאים בקשרי עבודה, אמרו אותם בכירים כי בין קצב לא' שררו יחסים רומנטיים בהסכמה. דברים אלה מנוגדים לדברים מפורשים שאמר קצב עצמו לאחר חשיפת החשדות נגדו. קצב טען אז כי לא היו לו כל קשרים עם עובדות בבית הנשיא שחרגו מעבר ל"קשרי עבודה" רגילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully