וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: לא ניצחנו במלחמה

28.9.2006 / 12:40

יו"ר האופוזיציה בראיון לגל"צ: חיזבאללה לא פורק מנשקו והחטופים לא חזרו - מדובר בכשל קונספטואלי

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו אמר כי "לא ניצחנו" במלחמת לבנון, משום שיעדיה לא הושגו. "חיזבאללה לא פורק מנשקו, יש להם אלפי טילים, והחיילים החטופים לא חזרו. מדובר בכשל קונספטואלי", אמר נתניהו בראיון לגלי צה"ל. נתניהו הדגיש, כי לא מדובר בכשל ברמה של הלוחמים בשטח, "כי הם גילו גבורה עילאית".

נתניהו הביע תמיכה בקיום פגישה בין ראש הממשלה אהוד אולמרט ליו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן. "אנחנו מוכרחים לחזק את הגורמים המתונים ברשות", הסביר. "הייתי מנסה לעודד בריתות של מתונים נגד קיצונים כי זו התפנית בפוליטיקה המזרח תיכונית. חייבים להדוף את הכוחות הקיצוניים".

עם זאת, נתניהו הוסיף כי "הבעיה הפלסטינית היא המשנית". לדבריו, "הבעיה המרכזית זה האיסלאם הקיצוני ששם לו למטרה להשמיד אותנו. איראן רצה קדימה לפיתוח נשק שהמטרה המוצהרת שלו זה למחוק את ישראל מהמפה. חשוב לחזק את המאמץ האמריקאי נגד האיראנים, ולפתח שותפויות גם עם מדינות ערב, על סמך אינטרסים משותפים".

נתניהו הוסיף כי הוא עמל בימים אלה על בניית הליכוד מחדש. "המחנה שהתאכזב מהמצב במדינה הוא כה גדול, שאנשים כמהים להצבת אלטרנטיבה", אמר נתניהו והוסיף: "הייתי שמח אם יהיו בחירות אך איני יודע אם יהיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully