וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רה"מ: אין בסיס לניהול מו"מ עם סוריה

28.9.2006 / 6:36

בראיון לקול ישראל אמר אולמרט כי הסיכוי שיתפתח עימות צבאי נוסף עם חיזבאללה כרגע הוא קלוש ביותר

ראש הממשלה אהוד אולמרט אומר כי אין בסיס לניהול משא ומתן לשלום עם סוריה כיוון שהיא התומכת העיקרית בארגוני הטרור הפלסטינים. אולמרט הדגיש כי זו עמדת הממשלה, המחייבת את כל השרים, והעיר להם על התבטאויותיהם בעניין. בראיון לקול ישראל אמר ראש הממשלה כי הסיכוי שחיזבאללה ייגרר בקרוב לעימות צבאי מקיף עם ישראל הוא קלוש ביותר. לדבריו, "המציאות השתנתה וחיזבאללה יודע זאת".

עם זאת, אולמרט אינו מוציא מכלל אפשרות כי איראן וסוריה ימשיכו לעשות מאמצים להפעיל את חיזבאללה ולכן צפויים לנו מבחנים, כלשונו. לדבריו המלחמה שינתה את המצב בדרום לבנון ואין ספק שהיום המצב טוב יותר. "כוח ההרתעה של ישראל לא פחת אלא גדל, והשגנו את רוב היעדים שהצבנו בתחילת המלחמה. יצאנו אליה כשצה"ל מוכן לקראתה", הוסיף אולמרט.

לדברי אולמרט, הוא עושה מאמץ גדול על מנת להגיע להבנות שיאפשרו לו להיפגש בקרוב עם יו"ר הרשות אבו מאזן, ומקווה לפגוש אותו כבר בימים הקרובים.

בהתייחסו לסוגית החיילים החטופים אמר אולמרט כי אין בכוונתו לעשות מחוות על חשבון חיילי צה"ל וכי עד ששליט ישוחרר הוא לא יעסוק בשחרורם של אסירים פלסטינים.

עוד אמר אולמרט כי יש לו אמון ברמטכ"ל דן חלוץ, והביע תקווה שתיפסק ההתנפלות על צה"ל. בעניין דו"ח מבקר המדינה על המועצה לביטחון לאומי אמר אולמרט שהדו"ח מתייחס לתקופה שקדמה לכניסתו למשרד ראש הממשלה, והוא עצמו החליט לשדרג את עבודת המועצה ולהפכה לגוף מטה שיסייע לראש הממשלה.

את התסריט לפיו חלק מחברי סיעת קדימה יעזבו את המפלגה ויצטרפו לליכוד כבר בקדנציה זו, על מנת לגרום לחילופי שלטון, פטר אולמרט בראיון כ"דמיוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully