וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתה התלמידה שנורתה ע"י חמוש בקולורדו

28.9.2006 / 4:17

החמוש, אשר התבצר בבי"ס והחזיק שתי תלמידות כבנות ערובה, ירה באחת מהן, ולאחר מכן התאבד. מאוחר יותר הנערה מתה מפצעיה

חמוש, אשר התבצר בבית ספר תיכון ב[[קולורדו]] והחזיק שתי תלמידות כבנות ערובה, התאבד ככל הנראה מיד עם פריצתם של שוטרי יחידות מיוחדות לבית הספר. בקול ישראל דווח שהשוטרים החליטו לפרוץ לבית הספר לאחר שהחמוש הפסיק את המשא ומתן עמם ואיים לפגוע בבנות הערובה, אחרי ארבע שעות של התבצרות. לפני שהתאבד ירה החמוש באחת משתי התלמידות שהחזיק כבנות ערובה, ופצע אותה אנושות. התלמידה הועברה לבית חולים סמוך באמצעות מסוק, ומאוחר יותר מתה מפצעיה. התלמידה השניה חולצה ללא פגע.

מוקדם יותר דווח כי אדם חמוש נכנס לבית הספר בעיירה ביילי אשר מדרום ל[[דנבר]] בשעות הצהריים, ירה מספר יריות, והתבצר בבית הספר. האיש החזיק שישה תלמידים כבני ערובה, אולם אחר כך שחרר ארבעה מהם.

כלי התקשורת המקומיים דיווחו כי האיש טוען שהוא נושא עליו פצצה, אך לא לא ידעו לדווח מי האיש ומה מניעיו. 460 התלמידים בבית הספר ואנשי הסגל פונו, וכו כן פונתה גם חטיבת ביניים בסמוך. יחידות מיוחדות של המשטרה, שהוזעקו למקום, הוצבו מסביב לבית הספר וחסמו את דרכי הגישה אליו. העירה בייי נמצאת כ-50 ק"מ דרומית לעיירה ליטלטון, בה נרצחו 13 בני אדם במסע הרג של שני תלמידים בבית הספר [[קולומביין]] בשנת 1999.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully