וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארליך עזב את בני השרון, יאנג חזר לארה"ב

שגיא ניר

27.9.2006 / 11:34

עוזרו של בירנבוים ביקש להשתחרר לאור מחלוקת עם עוזר המאמן השני. קורליאונה יאנג טס לאימו החולה: "הוא לא אמר מתי הוא חוזר"

למרות שהיתה מהקבוצות הראשונות להשלים את הצוות המקצועי וסגל השחקנים, עוברת קבוצת בני השרון טלטלה בקנה מידה בינוני. קורליאונה יאנג, הזר האחרון שהוחתם בקבוצה, נסע לארצות הברית ועשוי להישאר שם, ורותם ארליך, אחד מעוזרי המאמן של אפי בירנבוים, הודיע על עזיבתו את הקבוצה.

ארליך, ששיחק בעבר בהרצליה תחת אפי בירנבוים בעונת הזכיה בגביע המדינה בשנות ה-90, מונה לעוזר המאמן של הקבוצה בצוותא עם רועי חגאי, ששימש בעונה שעברה כעוזרו של דני פרנקו בעירוני רמת גן. הכימיה בין שני עוזרי המאמן לא צלחה, ובמהלך טורניר ההכנה שערכה הקבוצה בטורקיה ביקש ארליך מהיו"ר אלדד אקוניס לעזוב את הקבוצה, וזה נענה לבקשתו. נכון לעכשיו, בקבוצה לא ימנו עוזר מאמן שני במקומו.

יאנג (27, 201) הצטרף לבני השרון רק לפני שבוע וחצי, ולאחר שלושה משחקים לא רעים במדי הקבוצה בטורניר בטורקיה פנה להנהלה וביקש ולחזור בדחיפות לארצות הברית. "הוא פנה אלינו וסיפר שאימו חולה, ושהוא צריך לטוס אליה. הוא לא אמר מתי הוא חוזר, נחכה ונראה", סיפר יו"ר הקבוצה אלדד אקוניס.

הגעתו של יאנג, שנבחר בדראפט 1998 של ה-NBA מבלי ששיחק במכללות, הוצגה כהישג של בני השרון, שבנתה מאוד על השחקן. כעת, במידה ויבחר להישאר בארצות הברית ולא לחזור לישראל, יאלצו בבני השרון להתחיל מחדש את החיפושים אחר זר בעמדה מספר 4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully