וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים דרשה מחאלד משעל לשחרר את שליט

27.9.2006 / 4:07

השר המצרי לענייני מודיעין שלח מכתב, ובו דרש גם שחמאס ישתף פעולה עם אבו מאזן. חמאס: אנו מעיינים במכתב ונודיע על עמדתנו

מצרים דרשה מהנהגת חמאס בדמשק לשחרר את מיד החייל החטוף גלעד שליט כדי למנוע החרפה בעימות בין ישראל לפלסטינים. נציגים פלסטינים ודיפלומטים ערבים בקהיר מדווחים, כי השר המצרי לענייני מודיעין עומאר סולימאן שלח לראש הלשכה המדינית של חמאס חאלד משעל מכתב חריף בעניין שחרורו של שליט. בקול ישראל דווח, כי במכתב תבע סולימאן מחמאס לשתף פעולה עם אבו מאזן לכינון ממשלת אחדות. אחד ממקורביו של משעל אישר כי אכן התקבל מכתב מעומר סולימאן והנהגת חמאס מעיינת בו ותודיע על עמדתה.

כתבי "הארץ" מזל מועלם וג'קי חורי:

בפגישה שנערכה אתמול בין יו"ר הרשות הפלטינית אבו מאזן ליו"ר סיעת העבודה, ח"כ אפרים סנה, העריך אבו מאזן שהסיכויים לשחרור החייל החטוף גלעד שליט בזמן הקרוב קלושים. לדבריו, המו"מ לשחרורו של שליט נקלע למבוי סתום, ואין סימנים שהדבר יקרה עד סוף החודש. אבו מאזן, שיזם את הפגישה, תיאר תמונת מצב קשה ברשות הפלסטינית. משתתפים בפגישה אמרו כי אבו מאזן נראה עייף ובמצוקה.

נציגים ממשפחות שלושת החיילים החטופים, אודי גולדווסר, אלדד רגב וגלעד שליט ישתתפו הערב בתפילה המונית באולפנה לבנות בנהריה. מנהל האולפנה, הרב יהודה חזן, מסר שלעצרת הוזמנו רבנים, אנשי ציבור וחברי כנסת. פעילי עמותת "ערים בלילה", בה חברים פדויי שבי, יעמדו הבוקר בכניסה למשרד ראש הממשלה בירושלים, בדרישה מהממשלה וראשיה לא לשכוח את החטופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully