וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ ברוורמן: להחליף את הנהגת המדינה

26.9.2006 / 21:51

חבר הכנסת מהעבודה מתח ביקורת חריפה על מפלגתו וקרא לשנות את שיטת המשטר. "מאז שקמה הממשלה אנו חיים בתיאטרון סוריאליסטי של אבסורד"

ח"כ אבישי ברוורמן מתח אמש ביקורת חריפה על הנהגת המדינה ועל מפלגת העבודה, וקרא להחליפן לאלתר ולשנות את שיטת המשטר בישראל. "בששת החודשים מאז קמה הממשלה הזאת אנו חיים בתיאטרון סוריאליסטי של אבסורד", אמר ברוורמן בכינוס של מרכז ברל כצנלסון שעסק במחירה החברתי של מלחמת לבנון. "זו ממשלה בה מכהנים השרים הלא נכונים, במשרדים הלא נכונים שפועלים במדיניות לא נכונה".

לדברי ברוורמן, מלחמת לבנון השנייה הייתה "בלתי אפקטיבית ולא בגלל כסף, אלא משום שלא היו מטרות נכונות ומוגדרות וכשל מנהיגותי. טובי המומחים אמרו לי כי הזמן הנדרש להכין את צה"ל למלחמה הוא לפחות ארבעה חודשים, ואנו יצאנו בחופזה וקיבלנו רייטינג בלבד. עלינו לבקש סליחה מהציבור על המנהיגות הקלוקלת".

ח"כ נדיה חילו (עבודה), שהשתתפה גם היא בכינוס, הזהירה בדבריה כי "אם הממשלה תמשיך להתעלם מהמצוקה החריפה של העורף הערבי, הפערים יוחמרו. אוי לנו אם התקציבים לשיקום הצפון לא יחולקו על פי פרמטרים שוויוניים ללא הבדל דת, מוצא ויישוב".

ח"כ יואל חסון, צעיר חברי הכנסת בקדימה, אמר כי "המלחמה האחרונה חשפה תחושות קשות של הזנחה קשה ולאורך זמן. אם לא יהיה טיפול בכשלים החברתיים החמורים שנחשפו, נהיה בבעיה חמורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully