וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראזי חאמד: נתגבר על הבעיות בדרך לאחדות

26.9.2006 / 11:14

דובר ממשלת הרשות אמר כי המו"מ עם חמאס לא הגיע למבוי סתום. הוא הדגיש כי חמאס לא ימנע מאבו מאזן לערוך הסכמים עם ישראל

דובר ממשלת הרשות הפלסטינית ראזי חאמד אמר הבוקר בראיון לגלי צה"ל כי הפגישה בין הניה לאבו מאזן בוטלה בגלל קשיים וחילוקי דעות, אבל הוא הביע ביטחון בכך שהמו"מ ימשיך. "נתגבר על הבעיות. לא הגענו למבוי סתום", אמר.

"אני חושב שיש לנו תוכנית פוליטית שמקובלת על הנשיא ותהיה מקובלת על אירופה ועל המדינות הערביות", הרחיב חאמד. "יש בעיה לקבל את היוזמה הסעודית, אבל לא נפריע לנשיא לערוך הסכמים עם ישראל. אנחנו לא רוצים לעמוד בפני הנשיא".

בתשובה לשאלה האם יכול להיות מצב בו אבו מאזן יגיע להסכם וחמאס יסרב לקבל אותו, ענה חאמד כי "אנחנו מדברים על ממשלת אחדות, שבה נשב ביחד, על שולחן אחד, ונדבר על הכל. זכות וטו למישהו לא מקובלת עלינו. אם נדון על כל הבעיות נתגבר עליהם". הוא הוסיף כי הוא לא חושב שאבו מאזן יפזר את המועצה המחוקקת על מנת להביא לבחירות חדשות ברשות.

"אני חושב ששלומו של גלעד שליט טוב, אבל אני לא יודע", אמר חאמד בתשובה לשאלה על החייל החטוף. "לא ראיתי אותו בכלל, ולא מישהו שראה אותו. השב"כ שלכם יודע יותר טוב מי מחזיק אותו". הוא הביע אופטימיות באשר לשחרור שליט, ואמר כי "יש אפשרות" להגיע להסכם בעניינו. "שמעתי שהוא בחיים ובמצב טוב, וגם שהאבא שלו קיבל סימן חיים ממנו. אין לי שום קשר עם החוטפים. כחבר ממשלה אני יכול לתרום למגעים עם המצרים, כדי שנוכל להגיע לפתרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully