וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: נסיעה מוזלת בתחבורה ציבורית לסטודנטים

שרון קדמי

26.9.2006 / 9:34

ההטבה שגובשה בשיתוף עם נציגי התאחדות הסטודנטים, כוללת הנחה של 50% על מחיר הנסיעות באוטובוסים. בקרוב ההטבה תורחב גם לרכבות

שר התחבורה והבטיחות בדרכים, שאול מופז, הודיע על הוזלה משמעותית במחירי התחבורה הציבורית לציבור הסטודנטים בירושלים, חיפה ובאזור המרכז.

במשרד התחבורה ציינו, כי בעקבות ניסוי מוצלח שהתקיים בשנה שעברה באוניברסיטאות בחיפה ובירושלים, בו התאפשר לסטודנטים לנסוע בתחבורה ציבורית בהנחה משמעותית בכל המרחב העירוני במהלך שנת הלימודים, החליט מופז להרחיב את המבצע גם לאזור תל אביב ומרכז הארץ.

ההטבה, שכוללת הנחה של 50% על מחיר הנסיעות בתחבורה ציבורית, גובשה בשיתוף עם נציגי התאחדות הסטודנטים ויו"ר ההתאחדות, איתי שונשיין, במסגרת שיתוף הפעולה בין השר מופז לנציגי ההתאחדות במאבק למניעת תאונות דרכים ופעילות לטובת הסטודנטים.
מופז הנחה את אנשי משרדו להרחיב במהלך הסמסטר את ההטבה לשאר הסטודנטים הלומדים במוסדות ההשכלה הגבוהה ברחבי הארץ. במסגרת ההטבה יוכלו סטודנטים לרכוש כרטיס שיקנה נסיעה מוזלת למשך הסמסטר או למשך שנה שלמה.

"להטבה הזאת יש רווח כפול. אנו תומכים בציבור הסטודנטים ובמקביל מעודדים שימוש בתחבורה ציבורית. אנחנו נמשיך במאמצים לעודד מעבר של הציבור לתחבורה ציבורית, כך נדאג לאיכות הסביבה שלנו, נייעל את מערך התחבורה במדינת ישראל והחשוב מכל - נסייע להפחית במספר תאונות הדרכים", ציין מופז.

מלשכת מופז נמסר, כי ההטבה תורחב בזמן הקרוב גם לסטודנטים המשתמשים בשירותי רכבת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully