וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא קצב שוקל לעתור לבג"צ

26.9.2006 / 8:45

זאת אם לא יוגש כתב אישום נגד א' בגין ניסיון סחיטה. ב"קלטת הסחיטה" נשמעת א' דורשת 200 אלף דולר ואומרת "תחשוב שזו מתנה"

מקורבי הנשיא קצב הודיעו אתמול כי הם ילחמו בהחלטת הפרקליטות המסתמנת לסגור את התיק נגד המתלוננת א'. בפרקליטות שוקלים לסגור את התיק נגד המתלוננת הראשונה כנגד הנשיא, בגין ניסיון סחיטה, כדי לא להרתיע נשים אחרות מלהתלונן. בנוסף, גורם משפטי בכיר מעריך כי התיק נגד הנשיא לא מתבסס רק על עדות אחת.

"אם יסגרו את התיק זו תהיה חוצפה. נלך לבג"ץ נגד ההחלטה, חד וחלק" אמרו מקורבי הנשיא לעיתון "ידיעות אחרונות". המקורבים הוסיפו כי הנשיא חש תרעומת ורואה בחומרה רבה את העובדה שהוא היה זה שיזם את החקירה "והפך קורבן לעלילה" כדבריהם. "הניסיון לסגור את התיק נגד א' בהעדר עניין ציבורי נראה מוזר וחמור ויש תחושה שבפרקליטות מנסים לתפור תיק לנשיא" אמרו.

גורם משפטי בכיר העריך כי אם תגיש הפרקליטות כתב אישום נגד הנשיא קצב - יהיה הדבר בשל הצטברות תלונות נגדו בחשד לביצוע מעשים מגונים ולאו דווקא בהסתמך על עדות של מתלוננת זו או אחרת. "אם הייתה רק העדות של א'- היה קושי להגיש על פיה כתב אישום".

"200 אלף זה גרוש בשבילך"

"ידיעות אחרונות" פרסם הבוקר חלקים מתמליל "קלטת הסחיטה" המדוברת, בה משוחח הנשיא קצב עם א', בפגישה שהתקיימה בינהם בלשכת הנשיא, שלטענת מקורביו מוכיחה כי א' ניסה לסחוט אותו.

לפי העיתון, בקלטת נשמעת המתלוננת אומרת "תגיד לי מתי...", והנשיא קצב עונה "על הכסף?". המתלוננת א': "כן, על הכסף" וממשיכה לאחר הפסקה קצרה "אני מגעילה את עצמי. כל מה שאני חושבת שמאתיים אלף דולר.... זה גרוש בשבילך.... אני יודעת שאתה מנהל...". הנשיא קצב שואל "מה?", ומהתלוננת עונה "על ההפקדות שלך, על בנקים...". הנשיא קצב שואל "בחוץ לארץ?", והתשובה היא "כן". לאחר שהנשיא חוזר ושואל "מאתיים אלף דולר?" המתלוננת א' אומרת לו "אתה צריך לחשוב שאתה נותן לי את זה במתנה", וממשיכה לאחר הפסקה נוספת: "הכל לעצמי, אני אישה בת 30... אני רוצה לחיות לא סביב ההורים שלי כל היום, לטפל בהם, אפילו לקנות דירה אני לא יכולה, אני אישה בת 30".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully