וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה להגנת הטבע נכנעה לדתיים

25.9.2006 / 19:10

החברה תכננה להציב נציגים ברשת "טיב טעם", המוכרת בשר לא כשר, כדי שימליצו על מסלולי טיול. במפד"ל זעמו וההחלטה בוטלה

בעקבות לחץ של הציבור החרדי בוטל שיתוף פעולה שהיה אמור להתקיים בין החברה להגנת הטבע ורשת "טיב טעם" בסוכות. במסגרת הפעילות המשותפת נציגי החברה להגנת הטבע היו אמורים להיות מוצבים בארבעה סניפי הרשת ברחבי הארץ ולהמליץ למטיילים על אזורי טיול ולהקנות הנחות באתרי טיול בתשלום.

חבר הכנסת ניסן סלומיאנסקי (האיחוד הלאומי-מפד"ל) אמר, כי שיתוף הפעולה הזה הוא "שערורייתי", כלשונו. הוא אף הודיע כי יפעל להקפאת התקציבים המיועדים לחברה להגנת הטבע.

"לא יתכן שהחברה להגנת הטבע, הנהנית מתקציבי המדינה ושייכת לכלל הציבור, תשתף פעולה ותסייע בפרסום ובהבאת קונים רבים לרשת שמוכרת בשר טרפה. היא אינה יכולה לנהוג בצורה מחפירה כזו כנגד מרבית מחלקי העם", דברי סלומיאנסקי.

ח"כ אבשלום וילן (מרצ) אמר בתגובה, כי "הפוסל במומו פוסל. מי שמוציא 300 מיליון שקלים מכספי המדינה למימון ישיבותיו, שלא יכנס לצלחתם של אחרים ויוציא את החברה להגנת הטבע מכלל דיון".

מהחברה להגנת הטבע נמסר לוואלה! חדשות, כי "בעקבות לחץ שהופעל נגד טיב טעם, פנינו לחברים שלנו שרבים מהם מהמגזר הדתי מסורתי, שאמרו לנו שאם נבצע את שיתוף הפעולה הזה, הם ייפגעו. לכן החלטנו לבטל את העניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully