וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוסלמים נעלבו מקריאה לג'יהאד בשוק הרכב

25.9.2006 / 17:25

תשדיר רדיו של "מיצובישי" הרגיז את המוסלמים בארה"ב עוד בטרם שודר. נציגיהם דורשים מהחברה "להתאמן ברגישות תרבותית"

תשדיר רדיו אמריקאי המפרסם את המכוניות של "מיצובישי", מכריז על "[[ג'יהאד]]" בשוק המכוניות, ומציע "[[פתווה]]" וחלוקת חרבות חינם לילדים.

עדנאן מירזה, ראש הרשות המקומית בקולמבוס ליחסי מוסלמים-אמריקאים, נפגע מהתוכן של התשדיר של סוכנות הרכב "דניס מיצובישי" בקולומבוס [[אוהיו]].

"הם מתכננים להכריז על ג'יהאד בשוק הרכב כשהם לבושים בבגדים מוסלמיים מסורתיים, הם הזכירו את האפיפיור בתשדיר וגם עניין חלוקת חרבות הגומי לילדים – כל אלה הם דברים שיש לגנותם", דברי מירזה.

פרטים אלה אודות תשדיר הרדיו, שעדיין לא עלה לאוויר, דווחו באמצעי התקשורת המקומיים, אבל גורמים רשמיים סירבו לאשר את הדיווחים או למסור פרטים אודות התוכן של התשדיר.

שני עובדים בסוכנות הרכב סיפרו כי קיבלו תגובות נזעמות בשל התשדיר המדובר. "התשדיר מעולם לא שוחרר ולא עלה לאוויר", סיפר אחד העובדים, שסרב לחשוף את זהותו. העובד לא הסכים לומר האם הסוכנות שינתה את תכני התשדיר בעקבות ההתנגדות.

מירזה סיפר כי כמה תחנות רדיו מקומיות כבר דחו את התשדיר ואמר כי הוא מקווה שהמחלוקת סביב התשדיר תשכנע את הסוכנות "לשקול שנית את אסטרטגיית המכירה שלה". מירזה הוסיף, כי הסוכנות ליחסי מוסלמים-אמריקאים מעוניינת לפנות למיצובישי ולהציע לה "להתאמן ברגישות ומודעות תרבותית".

ממשרדי חברת "מיצובישי" בטוקיו לא הגיבו לכתבה עד לשעת פרסומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully