וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם בין קק"ל לעובדיה סיים סכסוך רב שנים

25.9.2006 / 14:37

הסכם גישור שנחתם בין הנהלת קק"ל לארגון העובדים הארצי ישפר את תנאי העסקת העובדים ויסיר עשרות תביעות התלויות בבתי הדין

הסכם גישור שנחתם בערב ראש השנה בין ההנהלה החדשה של הקרן הקיימת לישראל לארגון העובדים הארצי שם קץ לשנים של סכסוכי עבודה מתמשכים, עשרות תביעות העומדות ותלויות בבתי הדין לעבודה, אוירה עכורה ומחלוקות חריפות בין הנהלת קק"ל הקודמת לארגון העובדים.

מטרות הליך הגישור היו בראש ובראשונה כיבוד הסכמים שנחתמו עם ההנהלה הקודמת אך לא יושמו עד עצם היום הזה, הסרת כל התביעות בבתי הדין לעבודה, ופתיחת דף חדש ביחסי ההנהלה והעובדים.

יו"ר דירקטוריון קק"ל העולמי אפי שטנצלר אמר כי "על מנת להגיע ליעדים החדשים והגדולים שהצבנו לעצמנו, עלינו לצעוד יחד עם העובדים מאחר והם המשאב החשוב ביותר של קרן קיימת לישראל". שטנצלר הוסיף "יישרנו את השורות ומשפחת קק"ל המאוחדת ערוכה ומוכנה לקראת האתגרים הניצבים מולה בשנים הקרובות".

בסופו של הליך הגישור הושגו הסכמות חשובות המקובלות על ההנהלה ועל ארגון העובדים שעיקרן שמירה על טובת החברה, שיפור תנאי העובדים ודאגה אמיתית לשמירת זכויותיהם, זאת לצד חיסכון משמעותי בהוצאות החברה בהווה ובעתיד על שכר טירחה לעורכי הדין שנשכרו מטעם ההנהלה הקודמת לייצגה בכל ההליכים המשפטיים כנגד העובדים. בין הנושאים עליהם הוסכם: השלמת דרגות, תנאי שירות, ניתוח והערכת עיסוקים, הגדרת מכסות של שעות נוספות, תנאי הפרשה פנסיונית לשעות נוספות ועוד.

בראש צוות המשא ומתן עמדו יוסף אייל, מנהל חטיבת משאבי אנוש ומינהל כנציג ההנהלה ונציג העובדים יו"ר ארגון העובדים הארצי גיל פנר שציין כי "ההסכם שנחתם מסכם את תנאי העבודה והשירות בקק"ל בתוך קריטריונים שוויוניים, שקופים, גלויים וידועים לכל".

את השנה החדשה קידמו עובדי קק"ל בהרמת כוסית במעמד משותף של ההנהלה ושל ארגון העובדים הארצי והצהירו על פתיחתה של צעידה לדרך חדשה משותפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully