וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפצוע מת כי ביה"ח סרב להכניס אמבולנס פלסטיני

25.9.2006 / 10:09

צעיר תושב עזרייה שבמז' י-ם נדקר והובהל באמבולנס מקומי להדסה הר הצופים. למרות הבקשות, האמבולנס לא הוכנס למיון, והפצוע מת

תושב הכפר עזרייה שליד ירושלים שנדקר אתמול בחזהו, מת מפצעיו לאחר שאנשי הביטחון של בית החולים הדסה הר הצופים סרבו להכניס את האמבולנס שבו טופל לשטח בית החולים.

מוחמד סלים דאוד נוואפלה בן ה-28 נדקר אתמול במהלך קטטה בכפרו. אמבולנס מקומי שהוזעק כדי לטפל בו פינה אולו מהמקום במצב אנוש. כשהגיע למחסום א-זעים ליד ירושלים, הצטרפה לאמבולנס ניידת טיפול נמרץ של מגן דוד אדום, אך מכיוון שגם בה שכב חולה, לא ניתן היה להעביר את נוואפלה לאמבולנס השני. חובש של מד"א הצטרף לנסיעה באמבולנס הפלסטיני, והמשיך עימו לבית החולים הקרוב, הדסה הר הצופים, אך שם סרבו להכניסם.

צוות האמבולנס הפלסטיני אמר ל"ידיעות אחרונות", כי אף שהסבירו לשומרים כי באמבולנס שוכב פצוע אנוש, הם סרבו לאפשר להם להעבירו לחדר המיון. "ממש רבנו איתם שיכניסו אותנו לבית החולים", אמר אשר סאווי, אחד החובשים, והוסיף, כי "גם הפרמדיק של מד"א שהיה איתנו באמבולנס ניסה לדבר עם אנשי הבטחון של הר הצופים, אך דבר לא עזר".

בסופו של דבר החליטו באמבולנס לנסוע לבית החולים אל מוקאסר שבמזרח ירושלים, אלא שנוואפלה מת מפצעיו. מבית החולים הדסה הר הצופים נמסר כי העניין בבדיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully