וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירים: ברגותי לא ישוחרר בעסקת שליט

25.9.2006 / 0:04

זאת בעקבות דבריו של אבו מאזן, כי בכל עסקה לשחרור שליט יידרש שחרורם של יו"ר התנזים ושל סעדאת שתכנן את רצח השר זאבי

גורמים בסביבת ראש הממשלה הגיבו לדבריו של אבו מאזן ואמרו, כי מרואן ברגותי שהיה מנהיג התנזים, לא ישוחרר בעסקה לשחרורו של החייל החטוף גלעד שליט.

קודם לכן אמר יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, כי בכל עסקה לשחרור החייל החטוף גלעד שליט, תדרוש הרשות את שחרורו של מפקד התנזים בגדה מרואן ברגותי. בקול ישראל דווח, כי הרשות תדרוש גם את שחרורו של אחמד סעדאת, מזכ"ל החזית העממית. סעדאת עצור בפרשת רצח השר זאבי.

אבו מאזן את את הדברים במסגרת ראיון טלוויזיוני שהעניק לערוץ הטלוויזיה המצרי "אל מיחוואר". בראיון אמר אבו מאזן, כי הממשלה המצרית היא זו שעוסקת במשא ומתן שיביא לעסקת החילופים.

ח"כ אפי איתם (האיחוד הלאומי) אמר, כי "שחרור ברגותי יהווה פשיטת רגל מוסרית של הממשלה ויערער את מערכת הצדק והחוק במדינה". איתם הוסיף כי "תביעתו של אבו מאזן לשחרור רוצח חפים מפשע במסגרת עסקה לשחרור חייל שנחטף על ידי חמאס, חושפת את פרצופו האמיתי של הפרטנר החדש של הממשלה, ומוכיחה כי הקול - קול אבו מאזן והידיים - ידי חמאס".

מוקדם יותר אמר דובר הזרוע הצבאית של תנועת חמאס במסגרת ראיון לאתר האינטרנט הערבי-ישראלי "בוקרה", כי הדיווחים סביב עסקה קרובה הן פרשנויות חסרות בסיס. "אנו שוללים את כל אותן השמועות שהיו בעניין זה לאחרונה", אמר הדובר, "אנו קוראים שלא להתייחס לדיווח העיתונות אלא רק לאחר שיתקבל אישור מטעם הפלגים שביצעו את פעולת החטיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully