וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: אוהיו סטייט דוהרת קדימה

יובל גפן

24.9.2006 / 16:23

ניצחה בזכות פיניש טוב את פן סטייט, 6:28. נוטרדאם התגברה על פיגור של 16 נקודות וגברה על מישיגן סטייט. ניצחון ל-USC

זהו, תם לו עוד מחזור. בשבוע הבא צפויים מספר משחקים מעניינים, רובם בתוך החטיבות עצמן. אלבאמה תתארח אצל פלורידה ב-SEC, אורגון תתארח אצל אריזונה סטייט בחטיבת הפאק-10 ואוהיו סטייט תתארח אצל איווה בביג-10. אלו המשחקים החשובים בחטיבות הללו. אנחנו כהרגלנו נשאיר אתכם בעניינים.

פרסים: פרס שחקן המחזור הולך לאדריאן פיטרסון מאוקלהומה. פרס השחקן הטיפש הולך לדרו סטנטון ממישיגן סטייט. פרס מאמן המחזור הולך לצ'רלי וייס מנוטר-דאם, אחרי שקם מהקרשים והמשיך להאמין בפייטינג אירייש שלו. הקאמבק של המחזור הולך גם הוא לחבורה של וייס (התודות לדרו סטנטון).

באק-אייז אין דה סקיי

תם לו המחזור הרביעי בליגה המעניינת בעולם, ואפשר כבר להתחיל לראות ראש חץ בצמרת. מלבד ההפסד של בוסטון קולג' לנורת' קרוליינה סטייט, לא נרשמה אף הפתעה אצל הקבוצות המדורגות, אבל מספר משחקים היו מאוד קרובים. מישיגן סטייט נתנה לנוטר-דאם את המשחק לאחר שכבר הובילה ביתרון של 16 נקודות פחות מתשע דקות לסיום, ג'ורג'יה עברה בקושי את קולורדו עם טאצ'דאון פחות מדקה לסוף, ואוקלהומה התפוצצה על מידל טנסי סטייט. סיכום מחזור.

המדורגת 1 אוהיו סטייט ניצחה 6:28 את המדורגת 24 פן-סטייט

התוצאה במשחק הזה קצת משקרת, זה היה הרבה יותר צמוד, ואין ספק שטרוי סמית, הקווטרבק הנהדר של הבאקאייז, ירצה לשכוח את המשחק הזה מהר. המשחק התחיל בקצב מאוד איטי, כששתי ההגנות לא נותנות להתקפות שמנגד לזוז. את הרבע הראשון סיימו שתי הקבוצות ללא נקודות, ולמעשה שלוש הנקודות היחידות של החצי הראשון הגיעו עם הבאזר, משער שדה של קווין קלי מפן-סטייט. גם הרבע השלישי היה מועט בנקודות, את הנקודות היחידות ברבע הזה עשה אנטוניו פיטמן עם ריצה ל-12 יארד. את הרבע הרביעי פתח בריאן רוביסקי עם תפיסת טאצ'דאון של 37 יארד מטרוי סמית.

קווין קלי צימצם יותר מאוחר עם עוד שער שדה. ואז, 3:00 דקות לסיום בפיגור של שמונה נקודות, יצאו פן סטייט לדרייב שהיה יכול להשוות את התוצאה. אבל אנטוני מורלי, הקוורטרבק שלהם, לא עמד בלחץ ומסר לאינטרספשן אחד שתורגם לטאצ'דאון, ומיד אחריו לעוד אחד שגם הוא תורגם לשבע נקודות. למעשה בפחות מדקה וחצי בלי שההתקפה שלהם נמצאת על המגרש, הצליחו אוהיו סטייט לשים ארבע-עשרה נקודות על הלוח. טרוי סמית' היה גרוע כשמסר ל-115 יארד בלבד עם טאצ'דאון ושני אינטרספנס. אנטוניו פיטמן הציל אותו לאחר שרץ ל-110 יארד וטאצ'דאון. מהצד השני אנטוני מורלי היה מזעזע עם 106 יארד שלושה אינטרספשנס ללא טאצ'דאונים. היחידי שהשאיר את פן סטייט בתמונה היה טוני האנט שרץ ל-135 יארד.

המדורגת 2 אובורן ניצחה את בפאלו 7:38

אובורן הנהדרים לא התקשו מול הקבוצה החלשה של בפאלו (לא בילס, בולס) מהקונפרנס מיד-אמריקן. חסרונו של הרנינגבק קני איירון ממש לא הורגש, והמחליף שלו, הפרשמן בן טייט, רץ שבע פעמים ללא פחות מ-114 יארד ושני טאצ'אונים. למעשה אובורן הלכה כמעט רק על הקרקע. המחליף של המחליף, בראד לסטר הוסיף 18 ריצות ל-84 יארד. אובורן עדיין בלתי מנוצחים השנה ויש שם הרגשה שהשנה אפשר לעשות את זה. בעוד שלושה שבועות הם יתארחו בפלורידה, במה שעשוי להיות המשחק הכי חשוב שלהם בשנים האחרונות.

המדורגת 3 דרום קליפורניה ניצחה את אריזונה 3:20

דרום קליפורניה ממש לא הבריקה במשחק הזה, אבל גם במשחקים גרועים צריך לדעת איך לקחת את הנקודות. למעשה מהמשחק הזה אפשר לקחת שני שמות: עמנואל מודי וריי מאואלוגה. מודי, המחליף הרוקי של רג'י בוש ולנדל וויט, רץ 21 פעמים ל-130 יארד וטאצ'דאון. הוא נחשב כרנינגבק הכי טוב שיצא מהתיכונים של מדינת יוטה, לאחר ששבר שם כל שיא אפשרי. נכון, לא קל להיכנס לנעליים כל כך גדולות, אבל הוא בינתיים לא מבייש את הפירמה. ריי מאואלוגה הוא ליינבקר בשנתו השניה (סופמור). המראה הסמואי שלו ביחד עם השער הארוך לא משאיר מקום לדמיון, הבן אדם הוא הכלאה של טרוי פולאמלו ולופה טטופו, וכמותם הוא נמצא בכל המגרש ולא מפספס תאקלים. אתם עוד תשמעו הרבה את השם הזה כאן במדור, ובמדורי הספורט הפחות חשובים. במשחק הזה הוא היה בכל מקום, ואין ספק שהוא הסיבה המרכזית לכך שאריזונה שמה רק 3 נקודות על הלוח. הבשורה הפחות טובה מצד דרום קליפורניה היא שדווין ג'ארט, התופס המוכשר, נפצע בכתף. מעמדו לגבי המשחק הבא עדיין לא ברור.

גם ווסט וי מדברת חזק

המדורגת 4 ווסט וירג'יניה ניצחה את איסט קרולינה 10:27

ווסט וירג'יניה לא התרגשה ממשחק בינוני של סטיב סלאוטן, וניצחה את המשחק הזה דווקא באויר. פאט וויט מסר 17 מ-24 נסיונות בדרך ל-216 יארד ושני טאצ'דאונים. המטרה העיקרית שלו הייתה דריוס ריינאוד, שתפס חמש פעמים את האליפסה בדרך ל-110 יארד וטאצ'דאון. אותו סטיב סלאוטן רץ 24 פעמים ל-80 יארד בלבד, ממוצע של 3.3 לנשיאה, לא מספיק לתותח ברמתו, שעד המשחק הזה היה עם ממוצע של 168 יארד למשחק.

האם ההגנות למדו את שיטת המשחק של ווסט וירג'יניה, או שזו (כמעט) מעידה חד פעמית? את זה נדע בשבועות הקרובים, כשקבוצת הריצה מספר אחת בקולג'ים תתארח אצל מיסיסיפי סטייט ותארח את סירקיוז.


המדורגת 5 פלורידה ניצחה את קנטקי 7:26

פלורידה גייטורס, להם צפויים ארבעה משחקים מטורפים (אלבאמה, לואיזיאנה סטייט, אובורן, וג'ורג'יה) שיחקה בהילוך נמוך, כנראה בשביל לשמור כח, ולמרות זאת לא התקשתה מול קנטקי החלשה. כריס לייק, כהרגלו, היה טוב עם 15 מ-26, 267 יארד ושני טאצ'דאונים. המטרה העיקרית שלו, דאלאס בייקר, שוב היה נהדר עם 7 תפיסות ל-148 יארד. דהשאן ווין, הצלע השלישית בטריו של התנינים, רץ 14 פעמים ל-104 יארד וטאצ'דאון.


המדורגת 6 מישיגן ניצחה את ויסקונסין 13:27

מישיגן, מעודדת מהנצחון המתוק על נוטר-דאם בשבוע שעבר, פתחה את סידרת הקרבות הפנים חטיבתיות בביג-10 עם נצחון יפה על היריבה הותיקה ויסקונסין. במישיגן לא שכחו את ההפסד לאותה ויסקונסין בשנה שעברה, ועלו למשחק במטרה לנקום את אותו הפסד. אבל זה לא הלך קל. דווקא ויסקונסין עלתה ראשונה ליתרון והשתיקה את הקהל הנהדר והמסור מאן-הרבור. מריו מנינגהאם הנהדר החזיר את הצבע ללחיים של האוהדים, לאחר שתפס מסירה לטאצ'דאון מצ'ד הנה בתחילת הרבע השני. למחצית שתי הקבוצות ירדו כאשר התוצאה על הלוח מראה שוויון 10.

רק לקראת סוף הרבע השלישי כל החלקים התחברו אצל מישיגן, כאשר אותו מריו מנינגהאם תפס מסירה לטאצ'דאון נוסף של 38 יארד. ומאותו הרגע ויסקונסין כבר לא הצליחה לחזור למשחק. מנינגהאם סיים עם 7 תפיסות ל-113 יארד וכאמור שני טאצ'דאונים, מייק הארט הוסיף 23 נשיאות ל-91 יארד וטאצ'דאון. צ'ד הנה היה טוב במספרים (18 מ-25 ל-211 יארד ושני טאצ'דאונים) אבל גרוע בביצוע (שלושה אינטרספשנס).

התאוששות בגזרת הלונגהורנס

המדורגת 7 טקסס ניצחה את איוה סטייט 14:37

במשחק שהופסק ליותר משעה עקב מזג אויר קיצוני, ריסקה טקסס את איווה סטייט, יריבתה לאותה החטיבה. קולט מק'קוי, הקוורטרבק הפרשמן שנכנס לנעליו של וינס יאנג הגדול, היה כרגיל נהדר כשמסר 18 מתוך 23 ל-212 יארד. הוא הוסיף לזה שני טאצ'דאנים ואינטרספשן. לימאס סוויד תפס שבע פעמים ל106 יארד וטאצ'דאון. בשבוע הבא צפוי לטקסס משחק קל נגד סאם-יוסטון, ואחריו בעוד כשבועיים המשחק הנצחי על אליפות הביג-12 נגד אוקלהומה.


המדורגת 8 לואיוויל ניצחה את קנזס סטייט 6:24

לואיוויל לא מתרגשת מהפציעות של שני השחקנים הכי טובים והכי חשובים שלה, וממשיכה לנצח. למי שלא זוכר: מייקל בוש, הרנינגבק הנהדר שלהם, שבר את הרגל וגמר את העונה כבר במחזור הראשון. אם זה לא הספיק, הקוורטרבק המחונן שלהם, בריאן ברום, נקע את אגודל האצבע הזורקת בתחילת המשחק הקודם. אבל לואיוויל היא קבוצה כמו שקבוצה צריכה להראות. האנטר קנטואל נכנס לנעליו של ברום ומסר 18 מ-26 ל-173 יארד יחד עם טאצ'דאון ואינטרספשן. במלאכת הריצה התחלקו שניים: קולבי סמית וג'ורג' סטריפלינג, כשכל אחד מהם רץ ל-63 יארד, בתוספת טאצ'דאון של האחרון.


המדורגת 9 ג'ורג'יה ניצחה בקושי את קולורדו 13:14

ג'ורג'יה הגיעה למשחק עם מאזן מושלם של 0:3, וקולרדו עם מאזן הפוך 3:0. אבל במשך המשחק נראה היה שהתהפכו היוצרות. קולורדו שיחקו הרבה יותר טוב מהבולדוגס, ורק טאצ'דאון פחות מדקה לסיום הצליח להשאיר את הנקודות באת'נס, ג'ורג'יה. הקוורטרבק הפרשמן של ג'ורג'יה, ג'ו קוקס, היה מצוין עם 10 מ-13 ל-154 יארד וטאצ'דאון.


המדורגת 10 לואיזיאנה סטייט הביסה את טולנה 7:49

הדבר היחידי שמפתיע במשחק הזה הוא שטולנה הצליחה לשים נקודות על הלוח. יש משחק ביאהו! ספורט שקוראים לו קולג' פיק אם. המטרה היא לנחש את תוצאות המשחקים, משחקים שנקבעו להם ליינים שונים. הליין של המשחק הזה היה 36 נקודות לטובת לואיזיאנה סטייט. אחת מהשאלות במשחק השבוע הייתה מי תבקיע את סך הנקודות הכי נמוך בקולג'ים (מתוך רשימה של 21 משחקים) אני רשמתי שטולנה, מתוך הנחה שההגנה של לואיזיאנה סטייט לא תיתן להם לשים נקודות על הלוח. 3:21 דקות לסוף טולנה הצליחו לשים נקודות ראשונות על הלוח, והרסו לי מאזן מושלם לאותו שבוע.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

נוטרדאם, בזכות הטמטום

המדורגת 12 נוטר-דאם ניצחה במותחן את מישיגן סטייט 37:40

הקאמבק של המחזור. 8:18 דקות לסיום היה נראה שמישיגן סטייט הולכת להנחיל לאייריש את הפסדם השני תוך שבועיים, לאחר שמישיגן הביסו אותם לפני כשבוע. אבל אז הספרטנס, בראשותו של דרו סטנטון, פשוט ירו לעצמם ברגליים, והחזירו את נוטר דאם לתמונת האליפות. סטנטון מסר לשני אינטרספשנים ב-90 השניות האחרונות של המשחק, ובעצם החזיר את בריידי קווין לתמונה.

שני טאצ'דאונים ממסירות של קווין ואינטרספשן שתורגם לטאצ'דאון גם הוא על ידי ההגנה, עשו את העבודה בשביל נוטר דאם. לנוטר דאם הניצחון הזה הוא סופר חשוב, כי הפסד היה מוציא אותם לגמרי מתמונת האליפות. גם הקטע המנטלי מאוד יעזור לחבורה של צ'רלי וייס, שישאבו מזה המון ביטחון להמשך הדרך. בריידי קווין חזר לתמונת ההייזמן בגדול, לאחר שהשלים 20 מסירות מ-36 בדרך ל-319 יארד ולא פחות מחמישה טאצ'דאונים.


המדורגת 11 וירג'יניה טק ניצחה את סינסינטי 13:29

ברנדון אור הרץ המוכשר של ההוקיס נתן 25 גיחות ל-170 יארד וטאצ'דאון.


המדורגת 14 איווה ניצחה את אילינוי 7:24

איווה לא ספרה את אילינוי החלשה, ושלושה טאצ'דאונים שלהם ברבע השני גמרו את הסיפור. דרו טייט היה די חלש עם 17 מ-27 190 יארד טאצ'דאון ואינטרספשן.


המדורגת 15 טנסי ניצחה את מרשל 7:33

אריק איינג' מסר ל258 יארד טאצ'דאון ואינטרספשן ולמרקוס קוקר היסיף 146 יארד וטאצ'דאון על הקרקע לטנסי.


המדורגת 17 אוקלהומה הביסה את מידל טנסי סטייט 0:59

אוקלהומה לא ריחמה על מידל טנסי סטייט, והוציאה עליהם את העצבים מהשבוע שעבר. למי שלא זוכר, אוקלהומה נשדדו באורגון לאחר ששתי שריקות מעוררות מחלוקת נשרקו נגדם בשניות האחרונות, בשביל לתת לאורגון את הנצחון. אדריאן פיטרסון היה מצויין כהרגלו עם 128 יארד ושלושה טאצ'דאונים.

בקצרה

המדורגת 18 פלורידה סטייט הביסה את רייס 7:55

הסמינולס הלכו הרבה על הקרקע כשמלאכת הנשיאה מתחלקת בין אנטון סמית עם 137 יארד ושני טאצ'דאונים, לבין לורנצו בוקר עם 115 יארד וטאצ'דאון


המדורגת 19 קלמסון הביסה את נורת' קרולינה 7:52

ג'יימס דיויס סיים עם 95 יארד ריצה וארבעה טאצ'דאונים


המדורגת 20 בוסטון קולג' הפסידה לנורת' קרולינה סטייט 17:15

8 שניות לסיום, כשבוסטון קולג' מובילה 10:15, דניאל אבנס מנורת' קרולינה סטייט מצא את ג'ון דונלפ למסירה של 34 יארד וטאצ'דאון. היה זה הפסדם הראשון של בוסטון קולג' העונה.


המדורגת 21 קליפורניה ניצחה את המדורגת 22 אריזונה סטייט 21:49

בקרב של הפאק-10 ,קליפורניה לא השאירה ספק מי הקבוצה השניה הכי טובה בחטיבה. מרשואן לינץ' רץ ל-124 יארד, ונתן לונגשור מסר ל-270 יארד וארבעה טאצ'דאונים.


המדורגת 23 נבראסקה הביסה את טרוי 0:56

לא כוחות. זק טיילור מסר 14 מ-17 ל-268 יארד וטאצ'דאון. שני הרצים מרלון לאקי, 156 יארד ושלושה טאצ'דאונים, וקני וילסון, 106 ושני טאצ'דאונים היו נהדרים בנבראסקה.


המדורגת 25 בויסי סטייט ניצחה את הוואי 34:41

הברונקוס היו גדולים על הוואי. ג'רד זברנסקי מסר ל-273 יארד ושלושה טאצ'דאונים, ואיאן ג'ונסון הנהדר הוסיף לזה 178 יארד ושניים על הקרקע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully