וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת פיות

23.9.2006 / 14:34

פאלמר נגד פיטסבורג, במוקד המחזור ב-20:00 ב-METV. קרוליינה במשחק מוות מול הבאקנירס. ג'קסונוויל - קולטס, פטריוטס - ברונקוס

המחזור השלישי ב-NFL בפתח, וזהו בדרך כלל המחזור שקובע יותר מכל אנה פניהן של קבוצות הליגה מועדות. די אם נזכור שפילדלפיה פתחה את עונת 2003 במאזן של 2:0 והגיעה עד לגמר ה-NFC. ב-2001 הצליחו הפטריוטס להתגבר על מאזן דומה ולזכות בסופרבול. הפסד של קבוצות במאזן 2:0, פירושו שאין דרך חזרה. הכלל הזה חל גם על הרבה קבוצות עם 1:1, כשהפסד נוסף של ביל קווהר והסטילרס עלול לגרור עונה שלמה של האלופים למורד שלושת הנהרות שמקיפים את העיר.

אז מה מחכה לנו בסוף השבוע על המסך?

METV:

20:00: פיטסבורג - סינסינטי

23:15: סיאטל - ניו יורק ג'איינטס


FOX:

20:00: טמפה ביי - קרוליינה

ESPN:

3:15 (בין ראשון לשני): פטריוטס - ברונקוס

3:30 (בין שני לשלישי): ניו אורלינס - אטלנטה

הימורי השבוע שעבר: 10 מ-15

אין דרך חזרה. או שכן (שעה ראשית: 20:00)

פיטסבורג - סינסינטי

התמונה הכי מפורסמת מהעונה שעברה היא של קרסון פאלמר מקבל מקימו ואן אולהופן תיקול שמשבית אותו כמעט עד פתיחת העונה הזו. פאלמר חוזר לשחק נגד הסטילרס, הפעם בהיינץ פילד, שם ניצח במשחקי הליגה בעונה שעברה. הבנגאלס סוחבים רשימת פציעות ארוכה, כשהסייפטי דקסטר ג'קסון לא ישחק, וכנראה גם התופסים אנטוניו צ'טמן וטי ג'יי חושמנזאדה.

פיטסבורג עלולה להחסיר את הסייפטי המדהים טרוי פולמאלו (כף הרגל), והשאלה הגדולה היא כיצד ישחק בן רות'לסברגר. ביג בן חזר מניתוח אפנדיציט והיה חיוור להחריד בהפסד 9:0 לג'קסונוויל. הפסד נוסף של הסטילרס עלול לגרור תגובת שרשרת לא נעימה לאורך העונה.

התחזית: בנגאלס. כי ככה זה נראה


טמפה ביי - קרוליינה

ג'ון גרודן וג'ון פוקס לא רצו להגיע למשחק הזה במאזן של 2:0. בכל ההיסטוריה של ה-NFL לא חזרה קבוצה ממאזן 3:0 כדי לעלות לפלייאוף. אפשרי? בהחלט, אבל המוראל באחת הקבוצות יהיה ירוד ביותר לאחר המחזור הזה. הפנת'רס, להזכירכם, היו מועמדים ראשיים לסופרבול העונה בעיני רבים. סטיב סמית' עדיין בסימן שאלה, ובלעדיו קשה לג'ייק דלהום לספק את הסחורה.

בטמפה ביי חייבים תוצרת מהרץ המאכזב קארנל וויליאמס ומהקוורטרבק כריס סימס. השניים לא פגעו במשחקים הראשונים (סימס זרק למעל 300 יארד באטלנטה, אבל לא מנווט את המשחק כמו שצריך). סימיאון רייס וכריס הובאן, שחקני הגנה חשובים ביותר, עלולים להחמיץ את המשחק. יהיה כאן קרב חם ביותר. תגנבו לשכן את הטלוויזיה כדי לראות את זה במקביל.

התחזית: אנא עארף, לך תדע. קרוליינה


מינסוטה - שיקגו

הוייקינגס מתחילים לאט לאט להפוך מבדיחת הליגה לקבוצה עם אופי. הברס מתחילים להפוך מקבוצה עם הגנה לקבוצה מושלמת. השאלה כמובן היא אם ההבלחה של רקס גרוסמן במשחק מול דטרויט לא הייתה חד פעמית. שיקגו עלולה להחסיר את שחקני ההגנה ישראל איידונייה, פטריק מנלי וקמרון וורל. שני התופסים של מיני, מרקוס רובינסון וטרוי וויליאמסון, בסימן שאלה.


התחזית: המנצחת תהיה עם מאזן 0:3. אנחנו נלך על החבר'ה של לאבי. שיקגו


דטרויט - גרין ביי

גם כאן מדובר בשתי קבוצות של 2:0, רק שבמקרה הזה אף אחד לא מצפה מהן לכלום גם אם ינצחו. ברט פארב מחפש ניצחון ראשון, וינסה ליהנות מסטטיסטיקה של תשעה נצחונות ב-11 המשחקים האחרונים נגד דטרויט.

התחזית: פארב ימשיך לחפש. ניצחון לליונס

הפעם מחכה לפייטון הגנה

אינדיאנפוליס - ג'קסונוויל

מי קבוצה טובה יותר, הקולטס של מאנינג או הג'אגוארס? בשנים האחרונות היו הג'אגס אמני הכמעט, כשתמיד איימו, לפעמים גם ניצחו את הקולטס (לפני שנתיים באינדיאנפוליס), אבל בשורה התחתונה סיימו מתחתיהם. רשימת פצועים כאורך הגלות אצל שתי הקבוצות. השמות הבולטים באינדי: דווייט פריני, קורי סיימון וברנדון סטוקלי. בג'קסונוויל: הקיצוני הגנתי מרסלוס וויילי בספק גדול וגם הרץ האחורי דרק ווימבוש.

התחזית: הולך להיות צמוד ועל תוצאה נמוכה. אינדיאנפוליס בכל זאת


בילס - ג'טס

שתי הקבוצות על מאזן 1:1, כשניצחון יתן דחיפה מוראלית חזקה מאוד לשתיהן. הג'טס עשו כמעט קאמבק מול הפטריוטס אבל נכנעו לבסוף, הבילס חזרו מדרום פלורידה עם ניצחון על מיאמי. לאברניוס קולס בסימן שאלה בניו יורק, הסייפטי מאט בואן והליינבקר טקיאו ספייקס עלולים להחמיץ את המשחק בבפאלו.

התחזית: זו תהיה כנראה בפאלו, במשחק לא מבריק במיוחד


מיאמי - טנסי

שתיים מהקבוצות הכי איכסה בליגה ייפגשו בפרו פלייר. הדולפינס, עם מאזן 2:0 והרבה שטויות של קולפפר, מתחילים לראות את העונה בורחת מהם. הטייטאנס כבר התחילו לתת יותר הזדמנויות לוינס יאנג, כי אין להם שום דבר בקבוצה. שני הרצים של טנסי, כריס בראון וטראוויס הנרי, בסימן שאלה.

התחזית: אם גם את זה סייבן מפסיד... מיאמי


יוסטון - וושינגטון

ועוד שתיים על מאזן של 2:0. הדבר האחרון שהרדסקינס ציפו לו אחרי עוד פגרה מדוברת של הייפ (נו, אז מה חדש?) הוא לראות איך הדיבורים על NFC מזרח צמוד לא נוגעים אליהם כבר אחרי שני מחזורים. אבל קווייט פראנקלי, כמו שאומרים אצלנו בתל אביב, מי שהולך לישון עם מארק ברונל קם עם בחירה במקום החמישי בדראפט. אצל הטקסאנס אף אחד לא הולך לישון, שם כבר עסוקים מזמן בדראפט.

התחזית: זה חייב להיות וושינגטון

כשהג'איינטס מגיעים לסיאטל (שעה ראשית: 23:05-23:15)

סיאטל - ניו יורק ג'איינטס

משחק חזק ביותר. ניו יורק מגיעה אחרי נס פילדלפיה נגד האיגלס, ופוגשת את פיינאליסטית הסופרבול עם הנשק החדש - דיון בראנץ'. עבור סיאטל לא הייתה כל כך הרבה דרמה בניצחון על אריזונה, והסיהוקס נתקלים לראשונה העונה ביריבה חזקה במיוחד. הם יעלו בלי הטייט אנד ג'רמי סטיבנס ואולי גם אייטולה מילי. ניו יורק תקווה לעוד תפוקה מזהירה מהתופסים פלקסיקו בורס ואמאני טומר, שהתייבש במשחק הקודם ונזקק לקצת נוזלים.

התחזית: בסיאטל לא יהיה לטומר כל כך חם, אבל הוא ייצא בלי ניצחון. סיהוקס


קליבלנד - בולטימור

בראיין ביליק והרייבנס נמצאים בפני הזדמנות פז להעלות את המאזן ל-0:3. עד כה הגנת העורבים שכנעה מאוד במשחקים מול טמפה ביי ואוקלנד, ואין סיבה שזה לא יימשך. שחקני המפתח בהגנה, ריי לואיס והאלוטי נגאטה, עלולים להחמיץ את המשחק. הרץ רובן דראונס והליינבקר ווילי מקגינסט בסימן שאלה בקליבלנד.

התחזית: נלך דווקא על הבראונס במשחק הזה. ניצחון לקליבלנד


סן פרנסיסקו - פילדלפיה

הניינרס ניצחו את התרופה הקבועה שלהם בשבוע שעבר, הראמס, ובאים חדורי ביטחון וכמו תמיד אצלם - המון מוטיבציה. באיגלס יש תחושה שאנדי ריד מאבד את הקבוצה. השטויות שהוא עושה לא מוסיפות למצב הרוח בעיר האחווה. ריד יסתדר גם במשחק הזה בלי מגן הפינה ליטו שפארד ואולי גם בלי הרץ האחורי בראיין ווסטברוק (ברך), וזה כבר משמעותי. פריסקו תעלה בלי הגארד לארי אלן.

התחזית: המממ. פילדלפיה עדיין קבוצה טובה יותר. איגלס


אריזונה - ראמס

הראמס עשו קולות של קבוצה אמיתית במחזור הראשון, ובשני חזרו לסורם. גם הקרדינלס לא נתנו סימן שאפשר לצפות מהם ליותר מדי העונה, כשניצחו את פריסקו והפסידו בסיאטל. אורלנדו פייס עדיין בסימן שאלה למשחק, מה שיקשה מאוד על מארק בולג'ר בעמדת הקוורטרבק בסט. לואיס.

התחזית: זו תהיה אריזונה, כי היא מנצחת את מי שצריך, ואת הראמס צריך לנצח

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

פרופ' ביל נגד ד"ר מייק, פרק 6889

ניו אינגלנד - דנבר (בין ראשון לשני, 3:15)

משחק חזק ביותר. הפטריוטס והברונקוס עם היסטוריה של מפגשים מרתקים בעת האחרונה. דנבר הייתה הקבוצה היחידה שניצחה את טום בריידי בפלייאוף בעונה שעברה, ובכלל, עשתה את המוות לפטריוטס כשהגיעו למייל היי. אבל הפעם הברונקוס באים לניו אינגלנד, ויצטרכו להניע את הכדור דרך מייק וטאטום בל. דנבר מאוד לא שכנעה בניצחון על קנזס סיטי, ניו אינגלנד הייתה עדיפה על הג'טס אבל עשתה קצת התקפי לב בסיום, כדי להגיע למאזן 0:2.

התחזית: אם ג'ייק פלאמר ימשיך לשחק ככה, אין לברונקוס סיכוי. ניו אינגלנד


ניו אורלינס - אטלנטה (מאנדיי נייט, 3:30)

אז שימו לב, מדובר פה בשתי קבוצות במאזן 0:2, וגם אם הסיינטס עשו את זה על קליבלנד ועל גרין ביי, הם עשו את זה בחוץ. הם חוזרים לסופרדום, אותו אצטדיון שאירח את נפגעי קטרינה בחורף שעבר.זה עומד להיות משחק עם אווירה טעונה מאוד, ועם הרבה השראה לאנשי עיר הג'אז.

אטלנטה, לעומת זאת, לא מייצרת דרמות, היא מייצרת נצחונות. עם סוסי הקרקע מייקל ויק ו-ווריק דאן, תהיה להגנת הסיינטס בעייה. אבל גם לפאלקונס יש בעייה בהגנה, כשג'ון אייברהם המצוין עלול להחמיץ את המשחק.

התחזית: אוף, איזה ברוך. אטלנטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully