וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפיכה לא מבהילה את התיירים בתאילנד

23.9.2006 / 13:46

למרות הטנקים ברחבי בנגקוק, התיירים ממשיכים לזרום. מפקדי הצבא הורו לחיילים לחייך, כדי שהצבא ישמור על תדמית חיובית

ההפיכה הצבאית השקטה ב[[תאילנד]] מספקת אטרקציות חדשות להמוני התיירים שמצפים את [[בנגקוק]]. העובדה שההפיכה אינה מלווה באלימות, הביאה תיירים רבים להזמין חופשות במדינה, למרות המלצותיהם של סוכני הנסיעות להימנע מכך.

"אוקי חבר'ה, הנה הטנקים והחיילים", אמרה ג'קי, מדריכת תיירים מקומי, שהובילה קבוצה של אמריקאים כיכר הרויאל פלאזה שמוקף בחיילים חמושים ב-M-16.

מפקד הצבא, הגנרל סונדהי בונייארטקלין, ביצע את ההפיכה ביום שלשי בלי לירות אף ירייה. שלשום בלילה הוא שלח חיילים וטנקים לצמתים מרכזיים וכיתר בנייני ממשלה, שעה שראש הממשלה תקסין שינאוואטרה, שהה במרכז האו"ם בניו יורק.

החיילים מקבלים אוכל ופרחים מהאזרחים, ששמחים על ההפיכה אחרי שנה של משבר פוליטי. "שמענו שיש בעיות, אבל אנחנו שמחים מאוד להיות כאן", אמר ריק וולקום שהגיע מאוסטרליה עם שני בניו. "מה שמדהים אותנו הוא שכולם מסתובבים כאן ומצלמים. זה מבדר מאוד", הוא אמר. החיילים משתפים פעולה, עושים פוזות למצלמה כשהם עוטים חיוכים רחבים. מנהיגי ההפיכה הורו להם לשמור על החיוך כדי ליצור תדמית חיוביות לצבא.

זוהי ההפיכה ה-18 בתאילנד מאז שקיבלה עצמאות ב-1932. מומחים מעריכים שהצבא ייאלץ לקיים את הבטחתו למנות ראש ממשלה כדי לשמור על חיבתו של העם, שלא ראה טנקים בבנגקוק ב-15 השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully