וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה: נשארו לנו יותר מ-20,000 טילים

23.9.2006 / 0:11

מזכ"ל חיזבאללה נאם בעצרת לציון "הניצחון ההיסטורי" על ישראל מול מאות אלפים תומכים. לדבריו, "אין צבא שיכול לפרק אותנו מנשקנו"

הופעה פומבית ראשונה של מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, מאז החלה המלחמה בלבנון ב-12 ביולי. נסראללה הופיע אתמול אחר הצהריים בדרום ביירות במצעד שמארגן חיזבאללה לציון "הניצחון ההיסטורי והאלוהי".

נסראללה פתח את נאומו בפנייה לקהל ואמר כי "היום אנו חוגגים את נצחוננו". בהמשך הוסיף נסראללה, כי ארגונו נלחם נגד חיל האוויר החזק ביותר במזרח התיכון. "כשהאוייב תוקף, עלינו להשיב מלחמה", אמר וציין אף כי המלחמה מול ישראל היתה בעצם "מלחמה אמריקאית".

נסראללה אמר כי "אין צבא בעולם שיכול לאלץ אותנו לפרוק את נשקנו מידינו", וקרא להקמת ממשלה חדשה בלבנון. לגבי מצבו של הארגון אחרי המלחמה, אמר נסראללה כי נותרו בידיו יותר מ-20 אלף טילים ורקטות.

מנהיג חיזבאללה התייחס גם למדינות האזור ואמר כי הלבנונים מצדיעים לאיראן, לסוריה ולפלסטינים. נסראללה ציין כי טהרן עומדת לצד חיזבאללה ולצד אנשיו.

מאות אלפי תומכים אשר הגיעו למקום הריעו לנסראללה, אשר הוקף בשומרי ראש ומאבטחים רבים. דובר החיזבאללה, חוסיין רחל אמר קודם לכן כי נסארללה צפוי לדבר על "השלב הבא בלבנון" לאחר הלחימה, ולהתייחס לדרישות כי חיזבאללה יתפרק מנשקו. כמו כן, הוא צפוי להתייחס לנושא פריסת חיילי האו"ם בדרום לבנון.

הדרכים לכיוון ביירות היו עמוסות היום במכוניות ואוטובוסים, שעליהם התנוססו דגלי חיזבאללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully