וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגיש תוכנית על מכוניות נפגע קשה בתאונה

22.9.2006 / 15:25

ריצ'ארד האמונד, שמגיש את התוכנית "טופ גיר" ב-BBC, סובל מנזקים גופניים וזעזוע מוח קשה, לאחר שהתרסק במהלך צילומים

ריצ'ארד האמונד, מגיש תוכנית הטלוויזיה "טופ גיר" נפצע קשה בתאונת דרכים במהלך צילומי התוכנית של BBC. רופאיו מסרו, כי הוא סבל משורה של פציעות גופניות חמורות וככל הנראה נגרם נזק משמעותי למוחו. הוא הוצא הבוקר ממחלקת טיפול נמרץ בבית החולים בלידס, לאחר שיפור קל במצבו. על פי בקשת משפחתו, לא נמסרו פרטים נוספים על מצבו.

האמונד בן ה-36 נפצע באורח קשה בתאונה ביום רביעי, כאשר התרסק בשדה התעופה של יורק, כאשר נהג במכונית בעלת מנוע סילון, שנסעה במהירות של 480 קמ"ש, במהלך צילומי תוכניתו. כלי התקשורת בבריטניה מדווחים, כי הוא ניסה לשבור את השיא הבריטי בנסיעה מהירה, העומד על 483 קמ"ש.

פרטי התאונה נחקרים על ידי משטרת בריטניה ומומחים של מחלקת הבריאות והבטיחות. דובר מטעם המחלקה אמר הבוקר, כי השוטרים מתמקדים בחקירת האירועים שהובילו לתאונה – התכנון של המסלול, האם נלקחו בחשבון הנזקים הצפויים והאם האמונד עצמו עבר הדרכה ואימונים בנהיגה ברכב בעל מנוע סילון. "אנו נסתכל בצילומים, אך כרגע אנו בודקים את מה שקדם להם", הוא ציין. המשטרה לקחה את כלי הרכב לבדיקות ובוחנת את מצב המסלול. על פי ההערכות בתקשורת, הגורם לתאונה היה צמיג שהתפוצץ.

בהודעה רשמית של רשת BBC, בה משודרת תוכניתו של האמונד, נאמר כי היא משתפת פעולה עם החקירה. ההערכות הן, כי בכירים ברשת עשויים למצוא עצמם מועמדים לדין אם החוקרים יגלו שלא ננקטו אמצעי בטיחות מספקים.

ההערכה היא, כי ללא קשר לתוצאות החקירה או מצבו של האמונד, התוכנית "טופ גיר" שלה יש מעל 6 מיליון צופים ברחבי בריטניה ועוד מיליונים ברחבי העולם, תבוטל בשל הביקורת ההולכת וגוברת נגד התעלולים המתבצעים בה. בשנת 1999 מתחו אפילו חברי פרלמנט ביקורת על התוכנית וטענו שהיא מעודדת נהיגה מסוכנת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully