וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה הגיע ל"מצעד הניצחון" בביירות

רויטרס

22.9.2006 / 16:39

מזכ"ל חיזבאללה הגיע לאירוע למרות החשש מהתנקשות ישראלית, בהופעתו הפומבית הראשונה מתחילת המלחמה. באירוע לוקחים חלק מאות אלפי תומכי הארגון

מאות אלפי תומכי חיזבאללה מתאגדים בשעה זו בשכונת הדאחיה בביירות, להשתתפות ב"מצעד הניצחון" של חיזבאללה על ישראל. מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה הגיע לטקס, בהופעתו הפומבית הראשונה מאז תחילת המלחמה ב-12 ביולי, ונופף להמונים לשלום.

הפסטיבל מתקיים דווקא היום בשל ההערכה כי לקראת ראש השנה תושלם נסיגת כוחות צה"ל מדרום לבנון. בנוסף, אנשי החיזבאללה מקווים כי החג יהווה גורם מרסן לישראלים, וימנע מצה"ל להתנקש בנסראללה.

מצפים לכרבע מיליון משתתפים

מארגני העצרת נערכים לקליטת כרבע מיליון משתתפים בעצרת. הקהל שמתאסף בביירות נושא דגלים צהובים ולובש חולצות טי מעוטרות בסיסמה "נסראללה - הנה אנחנו".

"אלוהים היה נדיב אלינו והעניק לנו את הניצחון נגד האויב שלנו. הוא היה נדיב אלינו ונתן לנו את חסן נסראללה, ואנחנו באים כדי לחגוג איתו", אמר חוסיין קדוהא, לבנוני בן 29 לסוכונת רויטרס.

זהרא סווידאן סיפר כי בא בעיקר כדי לחזות בנסראללה הכריזמטי: "באתי לראות מקרוב את נסראללה. זה יום העצמאות האמיתי של לבנון, ואנחנו רוצים להיות איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully