וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצב: התקשורת מבצעת בי לינץ' ציבורי

21.9.2006 / 17:40

נשיא המדינה אמר שכמה נשים הסכימו לרקום נגדו עלילה, לאחר שסרב לקבלן לעבודה. "המתינו עם הצימאון לראות דם, לצאת לכיכר העיר ולראות את משה קצב תלוי", ביקש

נשיא המדינה משה קצב אמר כי התקשורת מנהלת נגדו לינץ' ציבורי, מיומו הראשון בתפקיד. "הם עורכים ציד מכשפות. הם ערכו תחקירים רבים מהיום שנכנסתי לתפקיד והעלו חרס בידיהם. מבין יותר ממאה בחורות שעבדו עמי, הם מצאו כמה שמוכנות לרקום עלילה משום שסירבתי לקבל אותן לבית הנשיא".

"אלה שמעלות את הטענות העיקריות – הן ביקשו לעבוד איתי כנשיא המדינה, כל השלוש", אמר קצב בראיון נרחב בגלי צה"ל. "הן טוענות שזה קרה לפני שביקשו, ואחר כך ביקשו לבוא לעבוד עם נשיא המדינה. זמן רב לאחר מכן הן החלו לעלות טענות שאין להן שום בסיס".

קצב התייחס בראיון גם לדברי היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז, שאמר השבוע כי הסיכוי שמדובר בעלילה נגד הנשיא הוא קלוש. "מזוז לא אמר שאין עלילה, ואם הוא מתכוון לכך, זה לא נכון. יש עלילה. כל הצימאון הזה לראות דם, לצאת מהבתים לכיכר העיר ולראות את משה קצב תלוי, אודה לכם אם תואילו להמתין, לראות את ההתפתחויות. המשטרה יושבת כבר למעלה מחודשיים וחצי וחוקרת, וכל עוד לא הסתיים המשפט, לא צריך להכריע. הייתי מצפה שהשאלה שאתם תשאלו – איפה עומד הנסיון לסחוט את נשיא המדינה בחקירה משטרתית".

כשנשאל על החלטתו להכריז על נבצרות בטקס השבעת נשיאת בית המשפט העליון, אמר כי עשה זאת מתוך כבוד לדורית בייניש, ולא מכיוון שיש סדק בתפקיד שלו. "אם הייתי בא, תשומת הלב הייתה סביבי. לא רציתי לפגוע במעמד החשוב הזה מתוך כבוד לבית המשפט העליון. אני ממשיך למלא תפקידים, ומי שחושב שצריך לכפות על אישי ציבור להשעות עצמם או להתפטר רק משום שהגישו נגדם תלונה, צריך להבין שבשום מדינה בעולם הדמוקרטי אין דבר כזה. עד אשר החקירה לא תסתיים, אל תמהרו להטיל רפש".

פער בין אמצעי התקשורת לבין דעת הקהל

הנשיא אמר כי יש חוסר אמון גדול בין אמצעי התקשורת בישראל לבין דעת הקהל. "מעצבי דעת הקהל, התקשורת, אל תתיימרו לדבר בשם הציבור. יש פער אדיר בין אמצעי התקשורת בישראל לבין דעת הקהל. זה הכישלון הגדול ביותר של אמצעי התקשורת".

בראיון התייחס הנשיא גם לחיילים החטופים, ואמר כי ישראל צריכה לתבוע מהקהילה הבינלאומית ניתוק כל מגע מדיני עם לבנון והרשות הפלסטינית. "יש בידיהם את הכוח והכלים כדי להביא לפחות מידע לבני המשפחות. הקהילה הבינלאומית לא צריכה לעבור על זה לסדר היום".

קצב סבור כי גם בעניין הנשק הגרעיני של איראן, הקהילה הבינלאומית צריכה לגלות עמדה יותר תקיפה. "איראן מפרשת את התגובה של העולם החופשי כהססנות, כחולשה. אם העולם החופשי היה מגלה תגובה יותר אגרסיבית, איראן היתה נרתעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully