וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודנטים בתל חי מבקשים מפרס סיוע במלגות

20.9.2006 / 12:22

הסטודנטים טוענים שהמלחמה פגעה ביכולתם להשתכר במהלך הקיץ ולכן הם זקוקים לסיוע בתשלום שכר הלימודים

אגודת הסטודנטים של מכללת תל חי בגליל העליון פנתה במכתב לשמעון פרס, המשנה לראש הממשלה והשר הממונה על פיתוח הנגב והגליל, בבקשת סיוע להשגת מלגות לימודים לסטודנטים משנה ב' ומעלה.

לטענת יו"ר האגודה ניר שוחט התקבלו באגודה פניות רבות מסטודנטים שמתקשים לשלם את שכר הלימוד לשנת הלימודים הקרובה, וזאת בשל השפעות המלחמה בלבנון על היערכותם הכלכלית. לדברי שוחט, סטודנטים רבים מסתמכים על השתכרותם מעבודות בתקופת הקיץ כדי לשאת בהוצאות שונות הקשורות ללימודים החל משכר הלימוד עצמו וכלה בשכר דירה ודמי מחיה.

נכון להיום רק סטודנטים הנרשמים לשנה א' במכללה זוכים להפחתה בשכר הלימוד. שוחט אמר כי "נוצרה הרגשה בקרב הסטודנטים בשנה ב' ואילך כי מתייחסים אליהם כמובן מאליו בזה שלא מקנים להם הנחה בשכר הלימוד כפי שניתן לשנה א' ולכן שוקלים הסטודנטים את הפסקת לימודיהם".

שוחט הדגיש במכתבו לפרס כי סטודנטים משנה ב' ואילך זקוקים במיוחד למלגות משום שהם הנפגעים העיקריים מתוצאות המלחמה והשלכותיה. הוא ציין גם כי כ-80% מהסטודנטים בתל חי העתיקו את מגוריהם לאזור הצפון למשך תקופת הלימודים ומהווים חלק אינטגרלי ומשפיע באזור, ועל כן חשוב במיוחד לעזור להם להמשיך את לימודיהם במכללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully