וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדיניג'אד: ישראל היא גורם של אי-יציבות

20.9.2006 / 5:21

נשיא איראן טוען שהגרעין במדינתו נעשה בפיקוח ושקיפות. לדבריו, "הפלסטינים מופצצים ונרצחים, אבל אף אחד לא מגן עליהם"

נשיא איראן, מחמוד אחמדיניג'אד, תקף הלילה בנאומו בפני העצרת הכללית של האו"ם בניו יורק את ישראל ואמר כי "האמתלות לכינון המשטר הכובש בירושלים רפות עד כדי כך, שאפילו התומכים בהן מנסים להשתיק את מי שמנסה לעסוק בהן". נשיא איראן אף הוסיף וטען כי ישראל מהווה גורם של אי יציבות במזרח התיכון, והאשים את ישראל בתופעת פליטים נרחבת ברשות הפלסטינית. אחמדיניג'אד ביקר את התנהלותה של מועצת הביטחון בעניין, ואמר כי "ברשות הפלסטינית אנשים וילדים מופצצים ברחובות ונרצחים בבתיהם, אבל אף אחד, גם לא מועצת הביטחון, מעניק להם הגנה".

אחמדיניג'אד האשים את המערב כי הוא עושה שימוש לרעה במועצת הביטחון של האו"ם בעניין הגרעין של ארצו. לדבריו, ארצות הברית ובריטניה משתמשות במועצת הביטחון על מנת לקדם את ענייניהן ולשלול מארצו את זכותה להשתמש באנרגיה גרעינית. לטענת אחמדיניג'אד, כל הפעילות בנושא הגרעין האיראני נעשית בשקיפות, לצרכי שלום ובהשגחתם של פקחי האו"ם.

בעניין עיראק, הנשיא האיראני ביקר את הנוכחות האמריקאית במדינה ואמר כי התגברות מעשי האיבה והטרור משמשת עילה לנוכחות של ארצות הברית ובעלות בריתה. "בכל יום ויום נהרגים בעיראק מאות בני אדם וכוחות הכיבוש אינם יכולים להחזיר לשם שלום וביטחון", דברי אחמדיניג'אד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully