וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושעה רשם ביהמ"ש המחוזי החשוד בהתערבות בתיק

19.9.2006 / 16:24

הנהלת בית המשפט בת"א החליטה על הוצאתו לחופשה לאחר שהבוקר פורסם כי השופט גלדשטיין חשוד בנסיון להשפיע על התביעה במשפט שלא כדין

הנהלת בית המשפט בת"א החליטה להוציא לחופשה את רשם בית המשפט המחוזי בתל אביב, השופט דוד גלדשטיין, לאחר שהבוקר פורסם כי המשטרה חושדת שהתערב שלא כדין בהליך פלילי, בשל הכרותו עם אשה המעורבת בתיק.

לפני חודשיים הסתיים בלא הרשעה ובהסדר טיעון משפטו של צעיר, שהודה שתקף את חברתו. בפרוטוקול טען סניגורו, עו"ד יהודה וינשטיין, על יחס מחמיר ולא הוגן של התביעה כלפי הצעיר, שזו הסתבכותו הראשונה בפלילים.

בקול ישראל דווח, כי המשטרה חושדת שרשם בית המשפט, אשר הכיר את המתלוננת בתיק, מעורב בהפעלת לחצים על התביעה במהלך המשפט, ובודקת האם הוציא את תסקיר המבחן של הצעיר והעבירו למתלוננת.

חשד נוסף שנבדק הינו שהרשם העביר ללשכתה של השופטת מכתב מהמתלוננת, תוך שיבוש הליכי המשפט. זאת, לאחר שהשופטת מצאה על שולחנה את המכתב, אף שאסרה על המתלוננת להגישו במהלך שלב הטיעונים לעונש.

אביו של הנאשם הגיש תלונה נגד המתלוננת בטענה כי חדרה ללשכה, והניחה את המכתב כדי לשבש את המשפט. במשטרה בודקים האם הרשם מעורב בהחדרת המכתב ללשכה הסגורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully