וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: מפת הדרכים היא התוכנית היחידה

19.9.2006 / 7:25

שרת החוץ בתום פגישה עם אבו מאזן: מטרתנו המשותפת היא להגיע לשתי מדינות, אך אי אפשר לסיים הסכסוך בהסדר קבע מחר בבוקר

שרת החוץ ציפי לבני נועדה הלילה עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן בניו יורק. השניים דנו במשך שעה וחצי במו"מ המדיני ובעסקה לשחרור החייל החטוף גלעד שליט.

בסיום הפגישה אמרו השניים, כי השיחות היו "מועילות" וסיכמו להיפגש שוב. לבני הוסיפה, כי הפגישה היתה "טובה, חיובית ולא אחרונה". השניים סיכמו, כי בקרוב ייוועד אבו מאזן עם ראש הממשלה אהוד אולמרט. בנוגע לחייל החטוף גלעד שליט, אמרה לבני: "אין לי בשורות בנוגע לגלעד שליט".

בראיון לגלי צה"ל אמרה שרת החוץ כי מטרת הפגישה היתה "ליצור ערוץ הידברות קבוע", וציינה כי אינה רואה את פגישתם כחד פעמית, שאחריה "כל אחד מסמן וי והולך לביתו".

"חמאס אינו פרטנר כל עוד אינו מקיים את שלושת התנאים, ולכן חשוב לשמור על ערוץ הדברות עם אבו מאזן", הסבירה לבני, והוסיפה כי לישראל ולפלסטינים מטרה משותפת - להגיע למצב של שתי מדינות. "יכולים ביננו ויכוחים איך מגיעים לשם. ברור שאי אפשר לסיים סכסוך בהסדר קבע מחר בבוקר. התוכנית היחידה על השולחן היא מפת הדרכים", דברי לבני.

ביחס לגורלה של תוכנית ההתכנסות של אולמרט, אמרה לבני: "התכנסות או כל שם אחר. אנחנו עוד לא נמצאים שם, עוד מוקדם מדי להתייחס לשלבים מהסוג הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully