וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד הגאווה בירושלים יתקיים ב-10 בנובמבר

18.9.2006 / 17:02

בג"ץ העניק לסיכום שהושג בין הצדדים תוקף של פסק דין. מנהיגות יהודית: בייניש ממשיכה במיצוב העליון בשולי השמאל הרדיקלי

מצעד הגאווה יתקיים בירושלים ב-10 בנובמבר, כך נקבע בפשרה שהושגה בין הצדדים. בג"ץ העניק תוקף של פסק דין להסכם שהושג על כך בין הבית הפתוח, המשטרה ועיריית ירושלים.

קיום מצעד הגאווה בירושלים נדחה לאחר התנגדות מצד גורמים שונים. בתחילה היה אמור להתקיים בחודש אוגוסט, אך בשל המלחמה בלבנון נדחה המצעד. לאחר מכן הציע ה"בית הפתוח" לקיים את המצעד ב-21 בספטמבר, אך המשטרה התנגדה לקיום המצעד בתאריך זה בשל הקרבה לראש השנה, אז נערכת המשטרה בכוחות גדולים לאבטח את המבקרים.

נעה סתת, מנכ"לית הבית הפתוח מסרה בתגובה כי בבית הפתוח מאושרים מהחלטת בית המשפט. "קיום מצעד הגאווה והסובלנות בירושלים השנה לנוכח ההסתה והאלימות כלפי הקהילה בשנה האחרונה הוא השיג אדיר". לדבריה, מדובר בעיקר בפשקווילים שהופצו בעיר, אשר חלקם הציעו פרס כספי למי שירצח משתתף במצעד.

בעקבות ההחלטה לקיים את מצד הגאווה בירושלים אומר ראש "מנהיגות יהודית" משה פייגלין כי הוא "רואה בהחלטתה הציבורית הראשונה של נשיאת בית המשפט העליון דורית בייניש לקיים את מצעד התועבה, כמסמנת את הכיוון והרוח של מוסד זה שתחת השפעתה". לדבריו, החלטה זו היא "מתנת החג של נשיאה המנוכרת לעמה ולמורשתה לקראת ראש השנה היהודי. בייניש ממשיכה במיצוב בית המשפט העליון בשולי השמאל הרדיקלי הישראלי ומחוץ למרחב היהודי הלגיטימי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully