וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירידות קלות בוול סטריט

עומרי כהן

18.9.2006 / 23:05

טי.טי.איי מאבדת עוד כ-4% לאחר צניחה שבועית של כ-20%. מגל עולה ב-2% בתגובה להזמנה בהיקף של 5.5 מיליון דולר

בוול סטריט נפתח המסחר בירידות שערים קלות. מדד נאסד"ק יורד ב-0.2% ומדד דאו ג'ונס מאבד 0.2%. בקרב המניות הישראליות עולה מגל מערכות ב-2%, לאחר שזכתה בחוזה לשיפוץ גדר הגבול עם לבנון בהיקף של 5.5 מיליון דולר. טי.טי.איי ממשיכה לסבול מחולשה לא מוסברת והמניה נופלת עוד 3.8% לאחר צניחה של 20% בשבוע שעבר. טבע עולה ב-0.5%.

סקירת טרום מסחר

החוזים העתידיים מאותתים על עליות של עד 0.3% בפתיחת שבוע המסחר החדש של וול סטריט. זאת לאחר השבוע שעבר שהסתיים במגמה חיובית, עם שיא של יותר מחמש שנים במדד ה-S&P 500 ועליות שבועיות של 3.2% בנאסד"ק ל-2,235 נקודות ועלייה של 1.5% בדאו ג'ונס ל-11,560 נקודות.

השבוע תכתיב את הטון עבור הבורסות בניו יורק ההודעה על שיעור הריבית לחודש אוקטובר. בוול סטריט מצפים כי הפדרל רזרב ישאיר בפגישה הדו יומית שתחל ביום חמישי את שיעור הריבית הדולרית לטווח הקצר על כנה - בגובה של 5.25% - אחרי שכך עשה גם בפגישה הקודמת לאחר 17 העלאות ריבית רצופות.

במרכז המסחר יעמדו מניות הטכנולוגיה בכלל ואלו של אינטל בפרט, שכן בשווקים מצפים להודעתה של ענקית השבבים על פריצה טכנולוגית חדשה שתאפשר לה לייצר שבבים באמצעות לייזר ולהוזלת עלויות התקשורת המהירה.

גם ענקיות המכוניות האמריקאיות GM ופורד ימשכו היום את תשומת הלב, ועשויות להשפיע על מדד הדאו ג'ונס. השתיים, כך דווח במגזין בשם "אוטומטיב ניוז", שוקלות מיזוג ביניהן.

בקרב הישראליות, מגל קיבלה הזמנה לשקם את הגדר הצפונית בהיקף של 5.5 מיליון דולר. מרבית העבודות יבוצעו לפני סוף 2006 ועשויות להסתיים עד הרבעון הראשון של 2007 והמניה עשויה להגיב להזמנה.

טאואר החלה לייצר עבור אחת מלקוחותיה - חברת אתרוס - שבב תקשורת אלחוטי חדש. להערכת גורמים בשוק יתרום מוצר זה לטאואר הכנסות של מיליוני דולרים בשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully