וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב החינוך בת"א: קיצוץ בהסעות ובחינוך המיוחד

16.9.2006 / 14:13

עיריית ת"א דרש מראש מינהל החינוך דפנה לב קיצוץ של 5 מיליון שקלים. התוצאה: פגיעה בתלמידי החינוך המיוחד והחינוך היסודי

לאחר שבועיים בלבד בתפקידה כראש המינהל לחינוך הגישה דפנה לב לעיריית תל אביב תוכנית לקיצוץ 4.6 מיליון שקלים מתקציב המינהל לשנת 2007. התוכנית כוללת, בין היתר, צמצום הסעות לבתי ספר יסודיים, הפחתת שעות תגבור לתלמידי החינוך המיוחד, הפחתת מספר אסיסטנטים לחדרי המחשב וקיצוץ בסבסוד העירייה את החוגים העירוניים.

העירייה תקצץ גם מחוץ לבתי הספר, ותפחית את המימון של מרכז דוהל בשכונת התקווה ושל מרכז המוזיקה ביפו. כמו כן, תבוטל להקת הנוער הייצוגית של העיר. בין הסעיפים מופיע גם קיצוץ נרחב במשורת העובדים המינהל עצמו.

גורם במינהל החינוך מתח ביקורת על התוכנית ואמר כי "איני מאמין ששוב מקצצים בהסעות לתלמידי החינוך היסודי. ילדים קטנים בדרום תל אביב ייאלצו ללכת ברגל לבתי הספר. גם הפגיעה בחינוך המיוחד נראית לי מוגזמת. אני בטוח שההחלטה לא תעבור את מועצת העיר".

עיריית תל אביב מסרה בתגובה כי "תקציב המינהל עדיין נדון וטרם נקבע. מדובר בקיצוץ קטן, ומולו נדונה רשימת תוספות לתקציב בהיקף של מיליוני דולרים".

בעיתון "תל-אביב" דווח כי תוכנית הקיצוץ החלה להירקם לפני כחודש, אז דרשה העירייה קיצוץ של כ-5 מיליון שקלים מהתקציב החינוך הכולל, העומד על כ-758 מיליון שקלים. עתה הנהלת העירייה צריכה לאשר את ההצעה, ולאחר מכן היא תועבר לאישור ועדת החינוך ומועצת העיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully