וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד קצת סבלנות, ניו יורק

16.9.2006 / 9:53

המטס עדיין לא בפלייאוף, לאחר הפסד 5:3 לפיטסבורג. משחקם של היאנקיז נגד הרד סוקס נדחה בגלל גשם. לילה גדול לדטרויט

תחילה, לפני הכל - תמונות מצב לפלייאוף בשתי הגזרות.

AL:

1. ניו יורק יאנקיז 56:89 - מספר קסם 6
2. דטרויט 59:88 (2 משחקים מאחור) - 14
3. אוקלנד 62:84 (5.5) - 12
4. מינסוטה 61:86 (4)
---------------------
5. שיקגו וייט סוקס 63:84 (2 משחקים מהויילד קארד)
6. איינג'לס 68:80 (6.5)


NL:

1. ניו יורק מטס 56:90 - מספר קסם 1
2. סט. לואיס 68:78 (12 משחקים מאחור) - 11
3. דודג'רס 69:78 (12.5) - 17
4. סן דייגו 70:76 (14)
---------------------
5. פילדלפיה 72:75 (1.5 משחקים מהויילד קארד)
6. פלורידה 73:74 (2.5)
7. סן פרנסיסקו 73:74 (2.5)
8. סינסינטי 74:73 (3.5)

NL:

פיטסבורג - מטס 3:5

ניו יורק הייתה יכולה להבטיח הלילה את אליפות המזרח עם ניצחון או הפסד של פילדלפיה ופלורידה, אבל בפועל קרה ההפך, והיא תחכה לפחות עד הלילה לחגיגות. פדרו עמד על שמירת הגשות, ויצא לאחר 68 הגשות בלבד, כשלרשותו כבר ארבע ריצות חובה. ג'ייסון בל חבט להומראן ופול מאהולם רשם את הניצחון עם שבעה ושלושה.


אטלנטה - פלורידה 6:4

דני אוגלה חבט להומר מספר 25 העונה, והפך לשחקן הראשון בהיסטוריה בבסיס השני שרושם מספר כזה כבר בעונת הרוקי. עמדת הבסיס השני אינה נחשבת עמדה של שחקן כוחני, וההישג של אוגלה פשוט כביר. אוגלה סייע למארלינס לעלות ל-0:4 כבר באינינג הראשון, כשדונטרל וויליס מצעיד אותם לניצחון עם שבעה אינינגים ושישה חשמולים, אבל גם מסגיר הומר למרקוס ג'יילס.


דודג'רס - סן דייגו 1:3

הסדרה הכי אולטרה חשובה של סוף השבוע, שבסיומה עשויים הדודג'רס למצוא את עצמם קרוב מאוד לפלייאוף. גרג מדוקס מודע לחשיבות, ידה חמישה אינינגים של נו היטר ורק בשישי נכנע לחבטה. מדוקס השלים שבעה אינינגים ונעזר בשמירה של טקאשי סאיטו. יתרון הדודג'רס על הפאדרס - 1.5 משחקים.


סט. לואיס - סן פרנסיסקו 4:14

סדרה שבה אסור לג'איינטס להכשל, אבל אם לשפוט על פי המטווח במשחק הזה, הם לא נראים משהו. בראד הנסי פתח בסן פרנסיסקו ויצא אחרי שני אינינגים, כשלחובתו שש ריצות. סקוט רולן חבט לשיא קריירה של שבעה ריביז ושני הומראנס, כשכריס דאנקן הצעיר יורה גם הוא לצמד הומרים. הקרדינלס הוסיפו שבע ריצות באינינג השביעי, ניצחון קליל לג'ף סופאן עם שבעה ושישה.


קאבס - סינסינטי 4:0

ברונסון ארויו מתעקש להשאיר את הרדס בתמונה. ארויו הגיש שמונה והכיש שבעה, זכה בניצחון רביעי ברציפות, ולסינסינטי עדיין סיכויי פלייאוף מוחשיים. קרלוס "מעמול" מרמול נתן עוגיות טעימות לסינסינטי, כשרשם את כל ארבע ריצות החובה, בהן הומר בן שלוש ריצות לדייויד רוס באינינג הרביעי.


יוסטון - פילדלפיה 4:3

הפיליז לא באמת מסתכלים על המטס, אלא על הפאדרס, ותוצאות הלילה עבדו לטובתם. האסטרוס רואים את הפלייאוף מתרחק, עם חמישה משחקים מהויילד קארד. פאט ברל חבט גראנד סלאם באינינג הראשון, ובעצם עשה את כל ההבדל במשחק. שבעה ושלושה לברט מאיירס, שמירה מספר 30 לטום גורדון וההפסד לרוג'ר קלמנס, שצלח חמישה אינינגים בלבד.

תוצאות נוספות:

אריזונה - קולורדו 1:5
וושינגטון - מילווקי 5:2

AL: סנטנה לא הספיק הפעם

קליבלנד - מינסוטה 4:5

דווקא במשחק הזה לא הצליח הסיי יאנג הודאי, יוהאן סנטנה, להיות דומיננטי, הסגיר ארבע ריצות והיה קרוב להפסד. טוב, דומיננטיות היא מונח יחסי, כי הוא בכל זאת ירה שמונה וטיגן שבעה. הטווינס חזרו מפיגור 4:2 לשוויון באינינג התשיעי, אבל ראיין גארקו, שקודם לכן חבט להומר מול סנטנה, הכניס את פרנקלין גוטיירז בכדור קופצני הביתה בעשירי. פרננדו קבררה עם הניצחון, האיש עם השם הכי מיליטנטי במייג'ורס, פאט נשק, עם ההפסד.


אוקלנד - וייט סוקס 2:4

אסטבן לואייזה בכושר מופלא לאחרונה. למרות הופעה לא טובה בשבוע שעבר, לואייזה הגיש שבעה ואוורר חמישה, כדי לעבור את ג'ון גארלנד והגרביים בשלום. לוייט סוקס זו עלולה להיות סדרת פרידה מהפלייאוף אם לא ינצחו לפחות אחד. ארבע חבטות למרקו סקוטארו עמדו במרכז הניצחון.


דטרויט - בולטימור 2:17

ג'רמי בונדרמן, שעובר תקופה לא טובה, זכה בניצחון קל שבקלים, כשדטרויט רשמה שמונה ריצות באינינג הרביעי, עוד שש בשישי וניצלה גם את הפסדי היריבות לבית כדי לנשום קצת אוויר. קרטיס גרנדרסון, קרייג מונרו, מגליו אורדונייז וברנדון אינג' עם הומרים לטייגרס. ניק מרקאקיס ודייבי ניוהאן עשו זאת לאוריולס.


טקסס - איינג'לס 2:1

כשהמלאכים עלו ל-0:1 באינינג התשיעי, משמעות הדבר הייתה "גיים אובר". לתלולית עלה פרנסיסקו רודריגז, הקלוזר הכי טוב היום בבייסבול. אבל קיירוד כשל, והרשה ריצה משווה לריינג'רס. אלא שלא האיינג'לס יוותרו בקלות על הסיכוי שנותר להם, ו-ולאדימיר גררו ירה להומר באינינג ה-11, כדי להשאיר את לוס אנג'לס עמוק במיקס. שבעה ותשעה עם חבטה אחת בלבד לג'רד וויבר באיינג'לס, שבעה וארבעה לרובינסון טחדה בצד השני.

יתר התוצאות:

קנזס סיטי - סיאטל 11:8
טורונטו - טמפה ביי 5:4
המשחק בין היאנקיז לבוסטון נדחה בגלל גשם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully