וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייל דייויס יעמוד מול שופט

15.9.2006 / 9:56

הסנטר, שנורה בחודש שעבר באקדח הלם, מאיים לנקוט בהליכים נגד המשטרה. בנקס מרשים בפיניקס, מארבורי מתגעגע לגארנט

הסנטר של הפיסטונס דייל דייויס יעמוד מול שופט ביום רביעי הבא במיאמי, בעקבות חמש ההאשמות שהוגשו נגדו בחודש שעבר, כולל תקיפה, הפרעה לציבור והתנגדות למעצר ללא אלימות. בסוף התקרית עם השוטרים הוא נורה באקדח הלם.

עו"ד של דייויס טוען כי הכל החל לאחר שהיה בלבול מסוים בין השחקן להנהלת המלון בנוגע לחדרים שלו ושל משפחתו. הדו"ח המשטרתי מספר כי דייויס התרגז, איים להרביץ לאנשי הבטחון של המלון, ולכן הוזמנה המשטרה.

הוא סירב לעזוב את המלון, טוענים השוטרים, וכשהתבקש על ידי אחד השוטרים להירגע, ענה: "תנסה, רדנק. מה לעזאזל אתה מתכוון לעשות, ביץ'?"

בשלב הזה השוטר טוען כי דייויס התקדם לעברו עם אגרופים קמוצים, ולאחר שסירב לעצור נורה באקדח ההלם. אז הוא נעצר. השחקן ועורך דינו מאיימים שינקטו בהליכים משפטיים נגד המשטרה.

חדשות נוספות:

* רכזה החדש של פיניקס מרכוס בנקס התחיל להתאמן באופן לא רשמי באולם היו.אס איירוויס סנטר. דפקו נוכחות גם סטיב נאש, אמארה סטודמאייר ואריק פיאטובסקי. בקבוצה הופתעו לראות שיש לבנקס יד טובה יותר מבחוץ משחשבו. כזכור, הוא חתם בקיץ על חוזה של 21 מיליון לחמש שנים.

* מיאמי החליטה להשאיר את הגארד דורל רייט ואת הפורוורד ווין סמיאן לעונה נוספת, בכך שניצלה את האופציה שבחוזיהם. רייט ייכנס לעונתו הרביעית בליגה, סמיאן לעונתו השלישית.

* פרד הויברג, שהעביר שתי עונות כשארפשוטר של מינסוטה, ורוב באבקוק, שהצליח לפשל אינספור פעמים כ-GM של טורונטו, מונו שניהם כעוזרי ג'נרל מנג'ר של הטימברוולבס, ויעבדו תחת מקבל ההחלטות במועדון, קווין מקהייל.

* אל ג'פרסון מהסלטיקס התחיל להתאמן לראשונה מאז עבר ניתוח בקרסולו, בעוד דלונטה ווסט מנסה להחלים מפציעה בגבו. הג'נרל מנג'ר דני איינג' לא נשמע מואדג. "כשאתה משחק כדורסל כמו דלונטה, אז תמיד יצוצו בעיות בגב", אמר. "אנחנו מצפים ממנו להשלים את שני הרכזים שהבאנו, סבסטיאן טלפייר וראג'ון רונדו, בין אם בעמדה מספר 2 או בשמירה על הגארד הטוב ביותר".

* זה טוב שלאנשים יש חלומות. סטפון מארבורי אמר אתמול (חמישי) כי ישמח לראות את חברו לשעבר ממינסוטה, קווין גארנט, משחק לצידו בניקס. "מאוד אשמח לראות אותו בניו יורק", אמר סטארבורי. "אנחנו מאוד רוצים אותו כאן, ואם הוא מעוניין לשחק איתי, זה יהיה מצוין".

* ג'רו סלואן, שאשתו נפטרה ב-2004 מסרטן, התחתן מחדש השבוע. מזל טוב.

* ארבעה שחקנים הצטרפו השבוע לסן אנטוניו: צ'ארלס לי, ריץ' מלזר, ג'ארד ריינר וג'מאר סמית'. נותר רק לראות מי מהם, אם בכלל, ישרוד את מחנה האימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully