וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: אבוד בת"א

יובל גפן

15.9.2006 / 15:58

יובל גפן הגיע לעיר הגדולה עם דילמה ענקית: בסופשבוע מטורף, שבו 14 מדורגות משחקות אחת מול השניה, הוא מחפש אינטרנט

"מה?", הוא שאל אותי. "עוד לא חיברו אותך לאינטרנט? אתה כבר שבוע נמצא בבית החדש ועדיין אין לך אינטרנט? איך תוכל לראות את המשחק של USC? הרי הוא משודר ב-TVU. האמת היא שלא חשבתי על זה עד עכשיו, אבל כרגע מה שחברי אמר לי, שבר את כל הכלים. מכללת הפאר משודרת ב-ABC ב-TVU, ולא יעזור כלום, אני אראה את המשחק הזה גם אם אצטרך לנסוע לקיבוץ במיוחד. בכלל, סוף השבוע הקרוב הוא הכי מעניין מאז שאני צופה בפוטבול מכללות, אי אפשר להסתדר בסוף שבוע כזה בלי אינטרנט, פשוט אי אפשר.

מאז אוקטובר 1993 לא קרה ששבעה משחקים באותו סוף שבוע ישוחקו בין קבוצות מדורגות. בסוף השבוע הקרוב זה קורה. נוטר-דאם נגד מישיגן ולואיזיאנה סטייט נגד אובורן יובילו את מדד ההתעניינות, אבל אל תזלזלו בנברסקה נגד דרום קליפורניה, מיאמי נגד לואיוויל, אוקלוהומה נגד אורגון, טקסס טק נגד TCU וכמובן, פלורידה נגד טנסי. מלבד שבעת המשחקים המצויינים (תרתי משמע) למעלה, שימו לב גם לקלמסון בפלורידה סטייט (אצלכם בסלון- באדיבות ESPN).

העייפות תכריע את נוטרדאם?

המדורגת 11 מישיגן - אצל המדורגת 2 נוטר-דאם. נוטר-דאם כאמור תארח בסאות'-באנד אינדיאנה את מישיגן. הפייטינג אייריש אחרי שני משחקים קשים ירצו להוכיח שיש להם מקום בין שתי הראשונות. בריידי קווין הציג מספרים יפים מאוד לפני שבוע נגד פן-סטייט, ורוצה להמשיך את "המסע לעבר ההייזמן". השאלה היא האם תהיה ירידת מתח או אפילו עייפות אצלו ואצל שאר שחקני הפייטינג אייריש. זה יכול לקרות אחרי שני משחקים כל כך קשים, אם כי היריבות בין שתי הקבוצות לא תיתן לעייפות להכריע משחק כזה. ההימור שלי הוא ניצחון בקושי לנוטר-דאם.

המדורגת 17 מיאמי- אצל המדורגת 12 לואיוויל. מיאמי לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד יותר. במידה והיא כן תפסיד, יהיה זה ההפסד השני שלה העונה, והיא תעשה הכל על מנת למנוע זאת. לואיוויל מן הצד השני איבדה את השחקן הכי טוב שלה לכל העונה, אבל מייד הגיבה בניצחון 0:62 (על טמפל הגרועה) והוכיחה שלא מדובר פה בקבוצה של שחקן אחד, הקבוצה עצמה היא זו שמנצחת משחקים. זה הולך להיות קרב אדיר בין ההגנה הנהדרת של מיאמי להתקפה האימתנית (למרות חסרונו של מייקל בוש) של לואיוויל. ההימור שלי הוא ניצחון בשיניים ללואיוויל.

המדורגת 6 לואיזיאנה סטייט- אצל המדורגת 3 אובורן. הקרב בין שתי הקבוצות הכי טובות בחטיבה הכי טובה. חטיבת ה-SEC השנה מייצרת לנו לא פחות משש קבוצות שנמצאות בטופ 25. יהיה זה קרב אדיר בין ההגנה הכי טובה בקולג'ים (לואיזיאנה סטייט) לאחת משלושת ההתקפות הכי טובות שם. השאלה הנשאלת היא איך יהיו ההתקפה של לואיזיאנה סטייט, וההגנה של אובורן, כי כאן יוכרע המשחק. ההימור שלי הוא ניצחון בשיניים לאובורן.

דרום קליפורניה תמשיך להכות

המדורגת 19 נבראסקה - אצל המדורגת 4 דרום קליפורניה. קרב בין שני מאמני עבר (לא כל כך מצליחים) של ה-NFL. מן הצד המארח, פיט קארול שהיה המאמן של ניו-אינגלנד, ומן העבר השני ביל קאלהאן, אחד האחראים להתפוררות של אוקלנד. נבראסקה פתחה את העונה עם ניצחון מאוד משכנע על לואיזיאנה-טק (10:49) ועוד איזה נצחון על קבוצה מדיויז'ן 1-AA. אבל בינינו, מה אפשר לצפות מהקבוצה שהוציאה מתוכה את אריק קראוץ?

דרום קליפורניה נמצאת אחרי שבוע חופש והאוהדים שלה (מידע פנימי) כבר כל כך רוצים לראות משחק, כך שהעובדה שמגיעה קבוצה מדורגת, והעובדה שאחד ממגיני הפינה של נבראסקה אמר "מי אלו דרום קליפורניה? אנחנו באים לנצח", עלולה לגרום למכללה להתפוצץ. למי שיראה את המשחק ב-TVU, אני ממליץ לעקוב אחרי צ'אנסי וושינגטון, הרנינגבק של דרום קליפורניה. הוא נכנס לנעליים של רג'י בוש ולנדייל ווייט, ובינתיים הוא נראה נהדר. שימו לב גם לתופס הכי טוב בקולג'ים, דוויין ג'ארט. ההימור שלי הוא ניצחון ביותר מעשר נקודות לדרום קליפורניה.

המדורגת 7 פלורידה - אצל המדורגת 13 טנסי. עוד קרב אדיר בין שתי קבוצות מה-SEC. פלורידה והקווטרבק שלה, כריס לייק, נראים נהדר מתחילת העונה, ולא צפויה להם בעיה נגד טנסי שכמעט והפסידה בשבת לאייר-פורס החלשים.

לא צריכה להיות בעיה? הצחקתם את פיליפ פולמר מאמן טנסי. ההגנה החזקה שלו תמיד ידעה לעשות בעיות לקבוצות חזקות. אין שום סיבה שכמעט מעידה נגד אייר-פורס תשפיע על עונה שלמה. זו קבוצה שנגד כל הסיכויים הביסה את מכללת קליפורניה במחזור הפתיחה. במידה והם ישחזרו את היכולת שלהם מלפני שבועיים הם עלולים לעשות חיים מאוד קשים לפלורידה גייטורס. ההימור שלי הוא בכל זאת ניצחון של פלורידה.

המדורגת 15 אוקלהומה- אצל המדורגת 18 אורגון. אורגון ינסו לנקום באוקלהומה את ההפסד ב"הולידיי-בול" לפני שנה. למי שלא זוכר, אורגון נשדדה אחרי שסיימה את העונה ההיא במקום השישי, ולא השתלבה באחד מהבולים הגדולים. למשחק ההוא היא הגיעה בתור פייבוריטית, אבל הפסידה לאוקלהומה 17:14. עכשיו רוצים שם לנקום, ויש להם את הכלים לעשות את זה, כולל קהל נהדר שיודע לדחוף את הקבוצה.

השאלה הנשאלת במשחק הזה היא כמה יארדים יעשה אדריאן פיטרסון מאוקלהומה. פיטרסון, אחד מהמועמדים היותר כבדים לפרס ההייזמן, שרץ בשני המשחקים הראשונים של העונה ל-304 יארד, שלושה טאצ'דאונים בריצה ועוד אחד באויר, ירצה להמשיך במומנטום. נראה איך אורגון יסתדרו איתו. ההימור - קשה קשה, נלך בכל זאת על נצחון של אוקלהומה.

המדורגת 24 טקסס טק- אצל המדורגת 20 TCU. האמת היא שאין לי יותר מדי מה לכתוב על המשחק הזה חוץ מהעובדות הבאות: אחרי ההפסד של טקסס לפני שבוע, TCU היא הקבוצה שניצחה הכי הרבה משחקים ברצף, 12. TCU היא גם קבוצת הקולג'ים של להדניאן טומלינסון הנהדר. וגם, מאז 1984 לא נערך משחק בין שתי קבוצות מדורגות באיצטדיון שלהם. זהו. ההימור, ניצחון ל-TCU.

ויש גם ESPN

כאמור, מלבד מהמשחקים שהוזכרו למעלה, צפוי להיות עוד משחק אחד מעניין. והמשחק הזה ישודר ב-ESPN. פלורידה סטייט סמינולס תארח במגרשה את קלמסון טייגרס ל"באודן-בול" השמיני. ה"באודן-בול" הוא הכינוי למשחק בו שני המאמנים הם מאותה המשפחה, ושם המשפחה שלהם הוא באודן. בובי באודן מפלורידה סטייט הוא המאמן עם הכי הרבה נצחונות בתולדות הקולג'ים. הוא גידל איזה בן אחד, טומי, שהפך להיות מאמן בזכות עצמו, ומחר הם נפגשים בפעם השמינית. אז המאזן של בובי הוא 2:5 נגד בנו, אבל בשני המשחקים האחרונים, דווקא קלמסון יצאה כשידה על העליונה. יהיה משחק מעניין, כאשר השאלה הנשאלת היא איזה הגנה של פלורידה סטייט תגיע למשחק, האם זו שניצחה את מיאמי במחזור הפתיחה 10:13, או אולי זו שקיבלה 17 נקודות מטרוי?

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully