וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם תומאס בצסק"א סופיה, באשקלון כועסים

שגיא ניר

15.9.2006 / 12:01

המתאזרח הותיק חתם לשנתיים בקבוצה של ליובין ושיינפלד אחרי מו"מ עם אשקלון שטוענת כי סיכם אצלה. בן שימול חוזר לגליל עליון

דיון תומאס חתם לשנתיים בצסק"א סופיה, ויצטרף לישראלים ליאור ליובין וישראל שיינפלד שישחקו גם הם בקבוצה הבולגרית שתשחק ביורוקאפ.

תומאס, המחזיק באזרחות ישראלית, ניהל בשבועות האחרונים משא ומתן עם אליצור אשקלון, ובקבוצה אף סיפרו בתחילת השבוע כי הגיעו לסיכום עימו. המהלך האחרון של תומאס הפתיע גם אותם. "יש לנו סיכום עם השחקן", אמר מאמן אשקלון רוני בוסאני, שהוסיף: "אנחנו בודקים את כל האפשרויות כיצד לפעול". עם זאת, העובדה כי תומאס לא חתם על טיוטת החוזה באשקלון, פוסלת כל מחויבות שלו לקבוצה.

תומאס (35, 204) שיחק לפני מספר עונות במכבי תל אביב, והיה בורג חשוב מבכונה הצהובה שזכתה בשתי אליפויות יורוליג. לפני הפיינל פור במוסקבה ב-2004 הוא שבר את רגלו, ובעונה שעברה התקשה לחזור לעצמו במדי לאריסאס היוונית. באשקלון, שבנו על הניסיון ותעודת הזהות הכחולה של השחקן, יצטרכו למצוא כעת פיתרון אחר לעמדות הפנים.

* בעקבות מעברו של ליאור ליפשיץ לאשקלון, צירפה הפועל גליל עליון את אבי בן שימול, שחוזר לקבוצה אחרי עונה בעירוני רמת גן. לאחר השאלתו של רוברט רותבארט ממכבי תל אביב, נותר לגליל לפתור את סוגיית סשה בראטיץ', שעשוי להיקנס אם ימשיך בנתק שלו עם הקבוצה, ולצרף זר נוסף בעמדה 5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully