וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר: מאזיני היפ הופ עושים יותר סקס

14.9.2006 / 5:10

בנוסף, חובבי מוזיקה קלאסית מעשנים יותר סמים. מחקר חדש מראה שהמוזיקה שאדם מעדיף יכולה לרמז על אורח חייו באופן כללי

הפסיכולוג אדריאן נורת' מאוניברסיטת לסטר בדק 2,500 נבדקים בריטים על מנת לגלות כיצד הטעם המוזיקלי שלהם קשור לאורח חייהם ותחומי העניין שלהם. הוא גילה כי בממוצע, חובבי מוזיקת [[היפ הופ]] מקיימים יחסים עם בני זוג רבים יותר, ואילו חובבי [[מוזיקה קלאסית]] מועדים יותר לשימוש במריחואנה.

לדבריו, "באופן מפתיע יש מעט מאד מחקרים על הדרך בה גיל, מין, מצב סוציו-אקונומי ואישיות קשורים למוזיקה שבני אדם אוהבים להקשיב לה". הוא הוסיף כי תוצאות מחקרו מראות כי סוג המוזיקה שאדם אוהב יכול לשמש כרמז לגבי העדפותיו בשאר תחומי החיים.

תוצאות המחקר מראות כי כמעט 38 אחוזים מאוהדי ההיפ הופ ו-29 אחוזים מאוהדי מוזיקת [[דאנס]] קיימו יחסי מין עם יותר מבן זוג אחד בחמש השנים האחרונות, לעומת 1.5 אחוזים בלבד בקרב אוהדי מוזיקת [[קאנטרי]].

עם זאת, המחקר גם הראה כי קיים סיכוי גדול יותר שחובב היפ הופ או דאנס יעבור על החוק: 50% ממאזיני מוזיקת היפ הופ ודאנס הודו בקיום מעשה פלילי. בנוסף, דווקא אוהדי המוזיקה הקלאסית מועדים אף הם לפורענות, למרות התדמית הרגועה שיש לסוג מוזיקה זה. מן המחקר עולה כי כרבע מאוהדי המוזיקה הקלאסית השתמשו במריחואנה בעוד שכ-12% מאוהבי ה[[אופרה]] ניסו פטריות הזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully