וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת אנגליה מצדיעה להיטלר במחזה גרמני חדש

14.9.2006 / 2:46

בסצנה מתוך מחזה חדש בגרמניה על מותה של הנסיכה דיאנה, מצדיעה המלכה להיטלר במועל יד. כל הכרטיסים לבכורה נמכרו

בגרמניה עלה מחזה חדש, העוסק במותה של נסיכה [[דיאנה]], הכולל סצנה בה המלכה האנגלית, בגילומה של השחקנית הגרמניה קארין וויט, מצדיעה ל[[היטלר]] במועל יד. התנועה אסורה בגרמניה על פי חוק, אולם מותרת במקרים בהם ניתן "אישור אמנותי". הצגת הבכורה של המחזה, המציע מבט ציני ומשועשע על חיי הנסיכה מוויילס, הייתה הצלחה מסחררת וכל הכרטיסים לה נמכרו, וגם להצגות הבאות נותרו כרטיסים מעטים בלבד.

באתר אננובה דווח כי הנסיכים הארי ו-וויליאם כבר הביעו את שאט הנפש שלהם מן המחזה, אולם הבמאי כריסטוף שלינגאנסייף מסרב לגלות חרטה, ומצהיר שאף שלח לנסיכים הזמנה לערב הבכורה. הוא הוסיף כי "ככלות הכל, גם את הנסיך הארי כבר ראינו במדים [[נאצים]]".

שלינגאנסייף מתכנן להביא את ההצגה לבמותיו של פסטיבל אמנות גדול בלונדון, שיתקיים באוקטובר, ואף מעבד את ההצגה לסרט, בעזרתו של הבמאי לארס פון טרייר. הסרט מצולם בחשאיות בימים אלה בלונדון ובפאריס. לדברי הבמאי, הצילומים נערכים בחשאי כיוון שהוא חושש מ"תגובה מוגזמת" של התושבים הבריטיים. לדבריו, "דיאנה נחשבת לקדושה באנגליה, וכולם מאבדים את עשתונותיהם ברגע שמזכירים את שמה, אבל אותי מותה ממלא בהשראה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully